Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 For flere år siden knakk jeg av en stor bit av ei tann, snakker om nesten hele tanna. Jeg måtte rotfylle og full pakke. Grunnet økonomi, tok jeg ikke krone på, bare en «fake» tann på en måte. I dag da jeg tok en siste karamell fra Halloween-snopet, satt denne tanna igjen i karamellen🙈. Mannen er permittert fra jobb, så vi har kun mi inntekt for tiden. Jeg skal jobbe overtid i morgen, og skal egentlig da være på jobb til etter tannlegen er stengt. Gjør det noe om jeg venter med tannlegetime til tirsdag? Det gjør ikke vondt. Det er heller ikke noe blødning. Jeg tok vare på tanna, men vet jo ikke om dette kan limes rett på igjen?! Noen som kan noe om dette? Anonymkode: e1cfb...5eb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Det gjør ikke noe om du venter til tirsdag. Om den kan limes på igjen, vet jeg ikke. Anonymkode: ccc4e...565
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg måtte vente en uke, tannlegen hadde ikke tid før det, og jeg fikk beskjed om at jeg bare måtte tygge på den andre siden inntil da. Tannen kunne ikke limes på igjen selv om tanna fortsatt ikke var helt knekt av, den løse delen hang og dinglet på en måte. Jeg kjøpte den dyreste varianten (husker ikke om det heter krone eller noe annet). Har ikke hatt problemer i ettertid. Er vel ti år siden ca. Anonymkode: e6fae...a73
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Tusen takk for svar! Da ringer jeg og bestiller time i morgen. Forhåpentligvis får jeg time på tirsdag, for å få det gjort. Det er jo så typisk at sånt skjer når vi allerede er i en kjip situasjon. Jaja, kunne nok vært verre. Jeg har i det minste ikke vondt. hi Anonymkode: e1cfb...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå