Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Tenker på dette. Har ikke så mye, men det plager meg. Har også mye ryggsmerter. Må nok ta en nedre bukplastikk i tillegg vil jeg tro. Hva betalte dere og ble dere fornøyd? Lang rekonvals? Anonymkode: 06c41...18d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Sjekk hypopressivtrening.no. Jeg er nå på min 8 uke med trening, ryggsmerter er helt borte (slitt mye med korsrygg, stiv og vond, problemer å snu meg om natta, låser seg, mye vond) og magen er blitt flat. krever litt egeninnsats, men det virker. synd at norske barselkvinner ikke blir fulgt opp og kun blir anbefalt knipeøvelser. nedover i Europa er hypopressiv trening en del av barseloppfølgingen, rehabilitering etter svangerskap og fødsel. Anonymkode: 1e01a...255
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg fikk dekket bukplastikk med gjensying av magemuskler. Hadde en toukers periode etterpå med smerter og mye sitting, men så ble det fort bra. Trente meg ikke godt nok opp igjen etterpå, men har gjort det i senere tid. Har gjennomgått to svangerskap etterpå og har ingen utfordringer med dette nå. Anonymkode: 63d7e...386
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 Jeg fikk det dekket. Hadde 12-13 cm glippe. Var en forferdelig rekonvalesens. Ca 6-7 uker der jeg gikk foroverbøyd med store smerter. Nå er jeg fin, men jeg ante virkelig ikke at det ville være så ille. Anonymkode: ebea7...c5a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sjekk hypopressivtrening.no. Jeg er nå på min 8 uke med trening, ryggsmerter er helt borte (slitt mye med korsrygg, stiv og vond, problemer å snu meg om natta, låser seg, mye vond) og magen er blitt flat. krever litt egeninnsats, men det virker. synd at norske barselkvinner ikke blir fulgt opp og kun blir anbefalt knipeøvelser. nedover i Europa er hypopressiv trening en del av barseloppfølgingen, rehabilitering etter svangerskap og fødsel. Anonymkode: 1e01a...255 Forskningen viser at hypopressiv trening ikke har effekt på delte mangemuskler. Farlig og feil er det neppe, men denne nettsiden lover laaaaaangt mer enn det den har belegg for! Anonymkode: bfc1e...c16
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Ikke meningen å kuppe tråden, men kan magemusklene sys sammen kun ved kikhullinngrep? Altså ikke snitte opp hele nedre magedel.... Anonymkode: 7827d...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå