Gå til innhold

Noen som har sett børning 3?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere og likte barna den? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barnefri så såg den alene igår faktisk. Jeg syns hvertfall den var bra.

Anonymkode: 1c786...a27

Skrevet

Jeg har ikke sett den selv, men 9-åringen har. Han syntes den var bra. Fikk ikke så mye mer info fra han da. 😛

Anonymkode: e2ff4...10d

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett den selv, men 9-åringen har. Han syntes den var bra. Fikk ikke så mye mer info fra han da. 😛

Anonymkode: e2ff4...10d

Hehe sånn er 9 åringen min også! Godt det ikke bare er min sønn som er sånn :P

Anonymkode: 1c786...a27

Skrevet

Helt grei, en film man må se hvis man liker nr. 1 og 2, samt hvis man har planer om å se nr.4.

Å se 3.er en uten å være fan fra før er derimot bortkastet.

Anonymkode: 08177...4f3

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt grei, en film man må se hvis man liker nr. 1 og 2, samt hvis man har planer om å se nr.4.

Å se 3.er en uten å være fan fra før er derimot bortkastet.

Anonymkode: 08177...4f3

Jeg har kun sett nummer 3 å syns som sagt den var bra likevel. Er liksom ikke så mye å sette seg inn i.

Anonymkode: 1c786...a27

Skrevet

Både jeg, jenta på 9 og gutten på 12 syns den var bra. Jeg har ikke sett 1 og 2. 

Anonymkode: 74f0f...6f5

Skrevet

Stresser ikke med å se den akkurat... 

Anonymkode: e672e...68e

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Både jeg, jenta på 9 og gutten på 12 syns den var bra. Jeg har ikke sett 1 og 2. 

Anonymkode: 74f0f...6f5

🙄

Anonymkode: e672e...68e

Skrevet

Takk for svar folkens! Jeg og 14 åringen tok turen til kinoen og vi hadde det helt topp! Jeg har kun sett nr 1 og det gikk fortsatt helt fint å få med seg 3ern☀️

Skrevet
5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Takk for svar folkens! Jeg og 14 åringen tok turen til kinoen og vi hadde det helt topp! Jeg har kun sett nr 1 og det gikk fortsatt helt fint å få med seg 3ern☀️

Ja jeg har som sagt kun sett nr 3 men syns ikke det gjorde noe,var ikke så mye å sette seg inn i liksom.

Anonymkode: 1c786...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...