mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Hva synes dere og likte barna den?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Har barnefri så såg den alene igår faktisk. Jeg syns hvertfall den var bra. Anonymkode: 1c786...a27
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Jeg har ikke sett den selv, men 9-åringen har. Han syntes den var bra. Fikk ikke så mye mer info fra han da. 😛 Anonymkode: e2ff4...10d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sett den selv, men 9-åringen har. Han syntes den var bra. Fikk ikke så mye mer info fra han da. 😛 Anonymkode: e2ff4...10d Hehe sånn er 9 åringen min også! Godt det ikke bare er min sønn som er sånn Anonymkode: 1c786...a27
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Helt grei, en film man må se hvis man liker nr. 1 og 2, samt hvis man har planer om å se nr.4. Å se 3.er en uten å være fan fra før er derimot bortkastet. Anonymkode: 08177...4f3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Helt grei, en film man må se hvis man liker nr. 1 og 2, samt hvis man har planer om å se nr.4. Å se 3.er en uten å være fan fra før er derimot bortkastet. Anonymkode: 08177...4f3 Jeg har kun sett nummer 3 å syns som sagt den var bra likevel. Er liksom ikke så mye å sette seg inn i. Anonymkode: 1c786...a27
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 Både jeg, jenta på 9 og gutten på 12 syns den var bra. Jeg har ikke sett 1 og 2. Anonymkode: 74f0f...6f5
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Stresser ikke med å se den akkurat... Anonymkode: e672e...68e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Både jeg, jenta på 9 og gutten på 12 syns den var bra. Jeg har ikke sett 1 og 2. Anonymkode: 74f0f...6f5 🙄 Anonymkode: e672e...68e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. november 2020 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2020 Takk for svar folkens! Jeg og 14 åringen tok turen til kinoen og vi hadde det helt topp! Jeg har kun sett nr 1 og det gikk fortsatt helt fint å få med seg 3ern☀️
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Takk for svar folkens! Jeg og 14 åringen tok turen til kinoen og vi hadde det helt topp! Jeg har kun sett nr 1 og det gikk fortsatt helt fint å få med seg 3ern☀️ Ja jeg har som sagt kun sett nr 3 men syns ikke det gjorde noe,var ikke så mye å sette seg inn i liksom. Anonymkode: 1c786...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå