Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg dør litt inni meg... Ofte kommer jentungen på 5 inn i senga vår i helgene, det er kjempekoselig, vi ligger ofte å tøyser og fjaser. "Pappa er trøtt" sier hun. Han våkner etterhvert å er superpappa. Men i dag skjedde det, min mann, superpappa, sover alltid naken (jeg og) Hun bestemte seg for å gå opp til han... "mamma, pappa har så stor tiss!" Da døde jeg litt... Hun spør ennå hva det er. Hva skal jeg si? Vær snill, ikke kjeft på meg... Anonymkode: b15e4...0ff
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Fortell sannheten. Anonymkode: da109...fb9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f De fjerner ikke barn fordi de tilfeldigvis har sett pappas morrabrød altså. Mannen min pleide også å sove naken. Da barna var små begynte han å sove med boxer. Det har han fortsatt med. Anonymkode: 514cd...2d1
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 Han må begynne å bruke truse. vi begynte å bruke undertøy da vi fikk baby. eller er løsningen ingen barn i sengen Anonymkode: 19332...90d
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f Nå får du gi deg, det er da helt normalt å sove naken? Jeg kler ikke på meg fordi et barn kommer inn i løpet av natten. Dersom jeg må stå opp for å hjelpe barna med noe tar jeg på meg. HI: Fortell datteren din at pappaer kan få hard tiss når de sover om morgenen, og at den blir vanlig igjen. At barnet blir fjernet umiddelbart er jo bullshit, men det er jo greit at hun får en forklaring. Anonymkode: f738e...3b6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #7 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f Herrefred snakk om å vri noe ganske naturlig til noe sykt. De fleste menn(hvis de funker) har erigert penis om morgenen. Har ingenting med omstendighetene rundt å gjøre. Her er det snakk om at mor og far ligger i sengen. Far sover og barnet kommer inn på morgenen. Maaange som sover nakne. Lite uhell at barnet fikk sett det. Hi forklar det så teknisk som mulig. At mange menn har større tiss om morgenen. Det er for at kroppen til mannen sjekker om alt funker. Også hvis du er redd for at dette skal komme feil ut i bhg eller noe, så være føre var og fortell at barnet kom inn til dere på morgenen og ved et hevelsen så dere nakne. Barnet mitt gikk inn på badet en gang mens mannen min tisset(han hadde glemt å låse) , gikk bort til han og sa: « paaaappaaaa den tissen din ser ut som sånne pølser vi spiste til middag i går, stor å rar» (vi hadde spist kjøttpølser til middag dagen før) Jeg lo så jeg begynte å grine, mannen glemte ikke å låse døra etter det 😂 Anonymkode: c0e37...d00
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #8 Skrevet 1. november 2020 Åååhhhh 🙈🙄 Anonymkode: 068fd...2aa
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #9 Skrevet 1. november 2020 Snakk med barnet. Ingen krise. Det er helt naturlig å være naken. Bare fortell barnet hva det så, ferdig med det. Ingen tar barnet bort fordi de har sett foreldrene nakne. Ungene kommer inn på badet hver eneste gang jeg dusjer eller er på do. Skal barnevernet hente dem også fordi jeg dusjer naken? Anonymkode: 327e9...5e3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: De fjerner ikke barn fordi de tilfeldigvis har sett pappas morrabrød altså. Mannen min pleide også å sove naken. Da barna var små begynte han å sove med boxer. Det har han fortsatt med. Anonymkode: 514cd...2d1 Jeg mener ikke at det er grunn til å fjerne barnet, men ved den minste mistanke om seksuelt misbruk skal barnet fjernes fra hjemmet til undersøkelser er gjort. Så om et barn sier at pappa har hard og rar tiss når jeg ligger i sengen med han er ansatte i skole og barnehage pliktet til å melde bekymring. Den enkleste måten å unngå dette på er å sove med undertøy. Anonymkode: 990a9...02f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke at det er grunn til å fjerne barnet, men ved den minste mistanke om seksuelt misbruk skal barnet fjernes fra hjemmet til undersøkelser er gjort. Så om et barn sier at pappa har hard og rar tiss når jeg ligger i sengen med han er ansatte i skole og barnehage pliktet til å melde bekymring. Den enkleste måten å unngå dette på er å sove med undertøy. Anonymkode: 990a9...02f Nei, slik fungerer det ikke. Dersom barn sier slikt skal man snakke med barnet. Alle barn har på et tidspunkt kommentert noens kropp. Hva tror du skjer i fellesdusj f.eks? Barn observerer og forteller. En slik uttalelse fra barn er ikke grunn til bekymring. Anonymkode: 327e9...5e3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, slik fungerer det ikke. Dersom barn sier slikt skal man snakke med barnet. Alle barn har på et tidspunkt kommentert noens kropp. Hva tror du skjer i fellesdusj f.eks? Barn observerer og forteller. En slik uttalelse fra barn er ikke grunn til bekymring. Anonymkode: 327e9...5e3 Ikke meg du svarer, men jo det vil være en kommentar som blir lagt merke til. til HI Ta på dere undertøy hvis barna kommer opp i sengen! Anonymkode: 07b70...ebc
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #13 Skrevet 1. november 2020 Man kan fortsatt kjenne om en tiss er hard med undertøy på.... Anonymkode: 47c9f...240
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #14 Skrevet 1. november 2020 Så rare folk er! Det er jo helt normalt å sove naken. En naken kropp er ikke lik en seksuell kropp. Hva er denne syke fremmedgjøringen fra oss selv? Jeg sover alltid naken, mannen foretrekker boxer. En av grunnene til at jeg sover naken, er at jeg er mye plaget med underlivssopp, og trenger luft. Til HI: Jeg er enig med dem som sier at du bare forklarer dette naturlig og enkelt. Ingen stor krise dette. Anonymkode: 6b662...503
Gjest Skrevet 1. november 2020 #15 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f Det er da ikke bekymringsverdig at de sover nakne og at unger klatrer opp i senga deres. Men kanskje pappa bør legge seg på magen til morrabrødet daler.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #16 Skrevet 1. november 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan fortsatt kjenne om en tiss er hard med undertøy på.... Anonymkode: 47c9f...240 Men Herrejesus, barnet skal vel ikke kjenne! Anonymkode: c1495...a2b
Gjest Skrevet 1. november 2020 #17 Skrevet 1. november 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men Herrejesus, barnet skal vel ikke kjenne! Anonymkode: c1495...a2b Nei, men barn klatrer jo på de voksne. Jeg har fått både finger i øye og en fot i skrittet når småunger kravler rundt i senga. Så om de aldri skal komme nær underetasjen til pappa, må de vel ikke være i samme rom som ham 🙄
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #18 Skrevet 1. november 2020 Her gikk jo barnet opp mens pappa fortsatt sov, han fikk vel ikke tid til å reagere før ungen hoppet opp på han. Her sover og mannen naken, men ikke skjedd oss at de har sett han med morrabrød. Nå er de så store at de ikke kommer oppi senga. Barnvernet kommer ikke å fjerner ungen, er bare å forklare for barnet hva det var, så er nok det glemt ganske fort. Anonymkode: ffa26...51c
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #19 Skrevet 1. november 2020 Ingen krise! Vi sover nakne noen ganger. Mannen går også på do (sitter og tisser) mens vi jentene er på badet. Har bare et bad og har bare jenter fra alder 6-11 år. Viser ikke tissen akkurat, men kan ikke tisse i vasken på kjøkkenet heller. Anonymkode: e438b...632
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke at det er grunn til å fjerne barnet, men ved den minste mistanke om seksuelt misbruk skal barnet fjernes fra hjemmet til undersøkelser er gjort. Så om et barn sier at pappa har hard og rar tiss når jeg ligger i sengen med han er ansatte i skole og barnehage pliktet til å melde bekymring. Den enkleste måten å unngå dette på er å sove med undertøy. Anonymkode: 990a9...02f Nei, vi er ikke pliktet til å sende bekymringsmelding på bakgrunn av en sånn uttalelse. Vi er pliktet til å sende bekymringsmelding når vi er bekymret for et barn. Ved en sånn uttalelse ville jeg forberedt meg på en uformell prat med barn om grenser. Jeg ville (under lek e.l) åpnet med at min 7-åring noen ganger sover sammen med meg, også høre hva barna sier om sine sovevaner. Det er utrolig mye man kan "avdekke" under løs prat i sandkassa eller på huska. Hadde noe i løpet av en sånn prat pekt seg ut, som at jeg stusser litt eller blir bekymret, er veien til bv kort. Først ville jeg ringt og snakket med de, barnet ville blitt anonymisert, men ikke mitt navn og bhg. Vi kan ikke drøfte anonymt, men kan anonymisere barnet. En slik tilnærming krever en del av den voksne. Jeg er kurset i å prate med barn (via Stine Sofies stiftelse) og har mange års erfaring fra bhg. Jeg har meldt bekymring som viste seg å være reell, men jeg har også bommet. Anonymkode: 510e9...6c7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #21 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere er nakne mens datteren er i sengen sammen med dere? Det er virkelig forstyrrende og bekymringsverdig. Sier datteren din noe lignende på skolen vil hun bli fjernet fra hjemmet umiddelbart. Pappa skal ikke ha rar og hard (!!) tiss mens barnet er i sengen sammen med han. Dette må du da skjønne av deg selv?!?!?!?! Anonymkode: 990a9...02f Du trenger hjelp. Anonymkode: 91bbf...ab3
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg mener ikke at det er grunn til å fjerne barnet, men ved den minste mistanke om seksuelt misbruk skal barnet fjernes fra hjemmet til undersøkelser er gjort. Så om et barn sier at pappa har hard og rar tiss når jeg ligger i sengen med han er ansatte i skole og barnehage pliktet til å melde bekymring. Den enkleste måten å unngå dette på er å sove med undertøy. Anonymkode: 990a9...02f En 5-åring kan også gjennom en boxer merke at tissen er større. Kan ikke se at det utgjør noen forskjell. Jeg synes oppriktig synd på menn som må unngå mange siruasjoner fordi de kan bli oppfattet som upassende. Anonymkode: 63e85...b7b
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg dør litt inni meg... Ofte kommer jentungen på 5 inn i senga vår i helgene, det er kjempekoselig, vi ligger ofte å tøyser og fjaser. "Pappa er trøtt" sier hun. Han våkner etterhvert å er superpappa. Men i dag skjedde det, min mann, superpappa, sover alltid naken (jeg og) Hun bestemte seg for å gå opp til han... "mamma, pappa har så stor tiss!" Da døde jeg litt... Hun spør ennå hva det er. Hva skal jeg si? Vær snill, ikke kjeft på meg... Anonymkode: b15e4...0ff Men herregud da,har dere barn i sengen tar dere på klær. Hvor tafatt og hjelpesløs går det an å være?? Jenta SKAL beskyttes mot pappas ereksjon. Anonymkode: 6060f...dd6
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #24 Skrevet 1. november 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men herregud da,har dere barn i sengen tar dere på klær. Hvor tafatt og hjelpesløs går det an å være?? Jenta SKAL beskyttes mot pappas ereksjon. Anonymkode: 6060f...dd6 Men det er jo så naaaatuuuurlig, vet du. Stakkars pappa som må begrense seg og ta på boxer, hva med hans frihet, lissom? Ubehagelig for barnet? Spiller ingen rolle, pappa må få føle seg fri. Anonymkode: 990a9...02f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #25 Skrevet 1. november 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Men herregud da,har dere barn i sengen tar dere på klær. Hvor tafatt og hjelpesløs går det an å være?? Jenta SKAL beskyttes mot pappas ereksjon. Anonymkode: 6060f...dd6 «Beskyttes mot pappas ereksjon». Fantastisk! Anonymkode: dba49...237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå