GĂ„ til innhold

Er det bare vi som har det d******kjedelig? 🧐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjÞr du og mannen/dama pÄ fredag/lÞrdagskveld?
Jeg kjeder meg ihjel!Han skal se pÄ underholdningsprogram som jeg synes er helt vilt kjedelig og tar aldri initiativ til noe annet.
Ikke tar han hint heller....Ä si noe nytter heller ikke.Da ender det som i dag at jeg blir sur(ingen kommunikasjon med han i hele kveld) og gÄr Ä legger meg.

Anonymkode: aa438...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har vi brent en del gamle materialer i hagen og sÄ har vi spimt tennis og laget middag sammen. Ungene har vÊrt pÄ halloweenfest og vi har sett tv, lest og surfet. Deilig dag.

Anonymkode: b19e9...992

Skrevet

Vi har laga middag sammen, prata, sett pÄ finalen i Stjernekamp og en serie vi liker, prata enda mer, jeg har strikka, han har lest litt, ogsÄ har vi spist av det halloweengodteriet vi hadde pÄ lur i tilfelle noen smÄtroll ringte pÄ dÞra. Ikke akkurat hÞy partyfaktor, men koselig og avslappende. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjeder meg ihjel!Han skal se pÄ underholdningsprogram som jeg synes er helt vilt kjedelig og tar aldri initiativ til noe annet.
Ikke tar han hint heller....Ä si noe nytter heller ikke.Da ender det som i dag at jeg blir sur(ingen kommunikasjon med han i hele kveld) og gÄr Ä legger meg.

Hvorfor er dere sammen? Du virker ikke helt frisk i topplokket 

Anonymkode: 12236...ab2

Skrevet

Sitter i hver vÄr soffa og trykker pÄ hver vÄr mobil, med tvn pÄ i bakgrunnen. 

Anonymkode: 90859...3af

Skrevet

Var pÄ dugnad sammen.  SÄ dro vi pÄ en aktivitet som ene barnet driver med. 

Var hjemme i kveldingen. Da gikk han i garasjen,  mens jeg slÊkkan pÄ sofaen.  

Jeg lagde middag og vi spiste middag sammen alle sammen.  

Resten av kvelden ble tilbrakt foran tv. 

Ikke mye fart, men en grei dag. 

Anonymkode: fe941...f4c

Skrevet

Tidlig pĂ„ dagen var vi ute sammen med sĂžnnen vĂ„r pĂ„ lekeplass. SĂ„ fikset vi litt husarbeid inne og lekte med sĂžnnen vĂ„r inne. Han sov hos bestemor i helgen, sĂ„ da fikk vi kvelden fri, den ble brukt til god mat, litt Ăžl og vin, ogsĂ„ spilte vi skrekkspill sammen pĂ„ kveldstid 😉 Helt topp. Vi gjĂžr stort sett hver vĂ„r ting pĂ„ kveldene i ukedagene. Men lĂžrdag og sĂžndag kveld finner vi alltid pĂ„ noe sammen som Ă„ se pĂ„ film eller spille sammen :)

Anonymkode: a3e19...426

Skrevet

Ikke hint. Kommuniser tydelig. 

Vi har lange hektiske dager. I gÄr var det feiring av halloween sÄ begge la seg da vi omsider fikk ungene i seng. Vanligvis har vi mer enn nok Ä gjÞre, sÄ kveldene brukes ofte til Ä slappe av samt planlegge morgendagen. NÄr det er roligere perioder prioriterer jeg trening annenhver kveld. 

Anonymkode: 319a2...b15

Skrevet

I gÄr sÄg vi stjernekamp, etterpÄ fann vi ein film vi likte begge to. Ofte ser eg noko krimgreier og han ser pÄ mobilen. Akkurat sÄ kjedeleg som vi likar det. 

Anonymkode: d4ba7...d5b

Skrevet

Vi innsĂ„ hvor kjedelige vi er nĂ„r Norge stengte ned og det var som en helt vanlig fredagskveld her hjemme 😅

Anonymkode: 3a63f...058

Skrevet

I gÄr kveld var det pizza og Star wars med tenÄringene vÄre, veldig koselig. Fredag sÄ vi serie sammen.

Anonymkode: d3d62...5de

Skrevet

Vi spiste en bedre middag sammen, sÄ litt pÄ tv (vi pleier Ä fÞlge med pÄ en eller annen serie), skravla litt, spilte litt musikk, og jeg leste litt i boka mi. 

Det skjer ikke sÄ mye her heller pÄ kvelden. Men det er i grunnen helt greit. 

Skrevet

Vi har forskjellige smak pÄ underholdning. Jeg og barna sÄ skal vi danse og mannen sÄ en film pÄ pc. Er vanlig her det 

Anonymkode: f9215...5aa

Skrevet

Halloween-middag med ungene, hele familien kledd ut, etter 12-Äringens Þnske. SÄ sÄ vi "Et fÞrjulsmareritt". Resten av kvelden bestod av et par glass rÞdvin, skravling, et par episoder Seinfeld og sex. 

Noen dager er kjedelige, noen mer spennende. Men generelt trives vi i hverandres selskap. Det tror jeg er grunnleggende viktig.

Anonymkode: 02d1b...143

Skrevet

SpÞrsmÄlet er jo ikke hva alle andre gjÞr, men hva du har lyst til at dere skal gjÞre. Det er jo irrelevant hva naboen driver med hvis du har et Þnske om noe. Du mÄ kommunisere og sÄ mÄ dere gjÞre noen kompromiss. SÄnn er jo det. 

Skrevet

I dag var vi i stallen alle sammen. Vi gikk tur mens vesla red. Etter tur tente vi bÄlpanne i hagen og laget middag ute. SÄ stakk mannen til en kompis. PÄ kvelden lagde vi digg kveldsmat og sÄ Stjernekamp. En perfekt dag og kveld. 

Anonymkode: 213a4...a43

Skrevet

Barna var pÄ Halloween-fest og vi hadde middagsgjester.

Anonymkode: de6c4...7e0

Skrevet

Mannen og min pappa la tak, jeg og barna var i bursdag og pÄ halloween feiring. PÄ kvelden sÄ vi film 

Anonymkode: dd606...e98

Skrevet

Kjeder oss aldri. PÄ fredagskveld ser vi alltid pÄ Nytt pÄ nytt. I det siste har vi dessuten sett en episode Star Trek sammen hver kveld. Ser ogsÄ av og til litt av Lindmo, om det er intervju med noen vi liker.

Bortsett fra det leser vi eller snakker om ting vi synes er interessante.

Anonymkode: 62704...64a

Skrevet

I helgene pleier vi som regel lage god mat sammen, kose oss lenge med mat og prat og et glass vin, og sÄ ser vi ofte en serie eller film vi begge liker, en sjelden gang spiller vi et brettspill. Noen ganger har vi middagsgjester, er pÄ besÞk eller ute en tur, enten en av oss med venner eller sammen alene eller med venner.

Hverdagskvelder forsvinner i trening, rydding, frivillighet (fotballtrener og styremedlem), telefonglaning og TV-titting hver for oss. Ikke de mest spenstige greiene altsÄ. Hvis begge er hjemme en helge-kveld, er dette tid vi tilbringer med Ä gjÞre noe sammen.

Anonymkode: 50ce4...ad4

Skrevet

Sover lenge, stÄr opp til ulike tider hele husholdningen sÄ vi spiser aldri frokost sammen. Jeg er gjerne fÞrstemann opp, og koser meg med egentid, frokost og netflix. Etter alle er oppe sÄ rydder vi litt i hagen, han i garasjen. Eller for eksempel vasker biler. Vi bruker planlegge sammen hva vi skal spise. SÄ drar vi somregel ut sammen og handler. 

Hjemme tidlig kveld, da kan han spille litt PlayStation, mens jeg sitter pÄ DIB. Ungdommene gjÞr sine egne ting. Jeg lager stort sett mat, fordi jeg liker det. Og koser meg i eget selskap pÄ kjÞkkenet. 

Spiser alltid middag sammen, og ser pÄ en serie vi begge liker. Det synes jeg er viktig da, at en velger noe begge vil se. SÄ vi har en del vi ser pÄ hver for oss, og noe sammen som vi sparer til helgene. SÄ da ligger vi i hver vÄr ende, med pledd og godis. han legger seg somregel etter par timer fÞr meg. Han liker se tv fÞr han sovner pÄ soverommet. Da har jeg hele tv og stue for meg selv.

Vi snakker ikke sĂ„ mye, det er nĂ„r det er noe Ă„ snakke om 😁Men det er god stemning, klemmer og koselig smĂ„prat. I vĂ„rt forhold er stillheten bare behagelig.

Jeg har vÊrt i forhold der stillheten er klein, og det er fÊlt. 

Jeg elsker hverdagen og det litt kjedelige livet mitt , hehe. Men sÄ finner jeg pÄ mye med mine venner da. Vi har fellesvenner som vi finner pÄ ting sammen med, ogsÄ har jeg mine- bÄde menn og kvinner. Da er det gjerne byturer/fester og lÞnningspilser (fÞr Korona) . Og det samme gjÞr han. Han har bare mannevenner heldigvis, haha. For jeg er sjalu, hehe...

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du? Det er slik livet er. Ta en Petter Northug da, hvis A4-livet ditt er sÄ kjedelig... 

Anonymkode: bf852...4d2

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...