Gå til innhold

Corona

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt/kjenner til noen som har hatt kun en anelse sår hals og 2 - 3 dager med hodevondt som eneste symptom? Ingen generell sykdomsfølelse eller hoste? 

Anonymkode: 59bd7...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har hatt/kjenner til noen som har hatt kun en anelse sår hals og 2 - 3 dager med hodevondt som eneste symptom? Ingen generell sykdomsfølelse eller hoste? 

Anonymkode: 59bd7...ede

Kjenner folk som har vært omtrent uten symptomer, ja. Kusina mi satt 2 uker i karantene etter at en kompis mistet luktesansen - han var smittet. Hostet ikke, følte seg ikke syk. Test deg!

Anonymkode: 2f73a...41a

Skrevet

Hørt om de som bare har litt nedsatt form. Har ett barn som nå har blitt satt i karantene og sitter selv inne frem til jeg får prøvesvar. En på trinnet hennes testet positivt og hun er ikke i dårlig for , bare litt småpjusk som de fleste er omdagen. Vi var mye sykere når vi hadde besøk av den vanlige høstsykdommen for noen uker siden. Ikke at vi var veldig syke, men pjuske nok til å okupere sofaen med teppe rundt oss og fyr i peisen. Testet oss og var negative da. 

Så blir spennende å se om det er flere av de jeg sto i kø med igår som er positive. Ingen så syke ut. Så hvor syk en hyttenabo var selv etter han var frisk, så dette frister ikke å finne ut om jeg blir dårlig eller ikke av dette. Jeg har lyst til å forbli uvitende om dette. 

Anonymkode: 6ab4c...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...