Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Herreminhatt, er det mulig å mase så inni helv.....?! «Mari, Mari, Mari, kan jeg få eple? Kan jeg få melk? Jeg har en katt hjemme. Mari? Jeg så et hus. Jeg kan plystre. Kan du hoppe? Se på meg. Hvor mange år er du? Mari!! Se, der er en stol.» «Ja, jeg vet. Nei, du kan ikke få. Jasså, sier du det. Gå og lek med Ole. Ja, jeg kan hoppe. Jeg er 36. Nå kan du slutte å mase. Vær så snill å ikke følg etter meg. Nå skal jeg på do, kan jeg være i fred?» Så nå sitter jeg på badet bare for å få to minutter for meg selv. Hun står utenfor og lurer på om frosker kan prompe. Herregud. Anonymkode: c7213...d25
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 ❤️❤️ Hun trenger din kjærlighet. Anonymkode: 15994...a1c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Send henne hjem Anonymkode: 17b2b...996
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: ❤️❤️ Hun trenger din kjærlighet. Anonymkode: 15994...a1c Så setter du ned og skriver ned alle de rare spørsmålene og leser de for henne når hun blir konfirmasjon hennes evt når hun gifter seg så får du hevnen din 🤣🤣 Anonymkode: 15994...a1c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 😅 lo litt av denne, gjemmer seg på do. Har hatt noen hjemmevante nabounger her, men holder heldigvis å si de må hjem. En gang kom jeg ut av dusjen i bare håndkle, der stod naboungen i gangen. Skvatt noe inni helvete. Lurte på om vi grillet, for h*n var sulten og hadde lyst på pølse. Kommer ungen bare inn igjen om du sender ut av huset? Anonymkode: d58e1...163
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Men hvorfor er ungen inne i huset ditt? Anonymkode: a7aef...89a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Hi her. Hun leker med ungen min. Dvs, det var den opprinnelige planen. Hun følger jo bare etter meg. Anonymkode: c7213...d25
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 Sånn er jo mange barn! Hun synes vel det er spennende å være sammen med deg da. Ønsker du ikke besøk av henne så får du gi beskjed til foreldrene hennes. Anonymkode: 009f9...c04
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Hi igjen. Jada, hun er jo bare søt. Men litt intens og slitsom til tider. De leker fint nå. God ide med å skrive det ned til konfirmasjonen hennes! Går i gang med en gang. 😊 Anonymkode: c7213...d25
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #10 Skrevet 31. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi igjen. Jada, hun er jo bare søt. Men litt intens og slitsom til tider. De leker fint nå. God ide med å skrive det ned til konfirmasjonen hennes! Går i gang med en gang. 😊 Anonymkode: c7213...d25 For mange år siden hadde vi en slik gutt i nabolaget der jeg bodde. Han var sånn hele tiden mot alle. Han slet jo ut absolutt alle, ikke bare egne foreldre. Men han var like blid og fornøyd, han tok seg bare en tur til naboene, og tok runden. Han hadde det godt hjemme, en kjærlig og god og stabil familie med flere søsken, han var minstemann. Han ble kjent som "vet du hva-gutten" i nabolaget Han endte som anerkjent forsker, og absolutt ingen som opplevde ham som barn er overrasket over det Han tenkte og grublet, han observerte, han undersøkte, han spurte og spurte og spurte, og i motsetning til hva folk ofte trodde, så sugde han også til seg kunnskap om alt mulig mellom himmel og jord. Hang han på naboen som mekket biler så kunne han etterhvert ha lengre utgreiinger om det, uten at han egentlig var interessert i det spesifikt, men bare var nysgjerrig på hvordan ting fungerte. Når en annen nabo, som var forfatter, var byttet, da fikk han jammen med seg mye av hennes arbeid også, og der kunne han i hvert fall i kortere tid holde kjeft, fordi han fikk en bok å kikke i, og etterhvert lese i, og så sa hun at hun skulle skrive mens han kikket/leste, så skulle de snakke etterpå om det han hadde sett/lest i boken. Hele nabolaget var egentlig utslitt av ham, men folk gjorde likevel sitt, mest i sympati for foreldrene, tror jeg Noen unger søker voksenkontakt på den måten hvis de ikke har det godt hjemme, men det finnes noen som gjør det rett og slett fordi de har behov for å snakke og formidle og lære av voksne. Tenker den boken du er i gang med nå blir fantastisk for henne å få en gang i fremtiden, Hi Og så blir det mer positivt for deg når hun bombarderer deg med utsagn og spørsmål Anonymkode: ab2eb...7fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 Men du, Mari... Hun ser jo bare opp til deg😍 Anonymkode: 87dd2...d83
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #12 Skrevet 31. oktober 2020 Har hun det bra hjemme? Naboungen er helt lik, hun har en mor som helst skulle vært henne foruten. Så jenta klamrer seg til andre voksne som kan gi henne den oppmerksomheten og omsorgen hun aldri har fått hjemme. Anonymkode: 1d6e6...e56
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #13 Skrevet 31. oktober 2020 Prøv å bo ved siden av en bhg😂 Her henger de over gjerdet med en gang vi er utenfor og spør og graver om alt🙄😅 Anonymkode: 9f509...f16
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #14 Skrevet 31. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: ❤️❤️ Hun trenger din kjærlighet. Anonymkode: 15994...a1c Hun trenger da virkelig ikke naboens kjærlighet 🙄 Anonymkode: 1abea...ad7
Gjest Skrevet 31. oktober 2020 #15 Skrevet 31. oktober 2020 Kjenner at jeg også lurer litt på om frosker kan prompe.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #16 Skrevet 31. oktober 2020 Sånn er mine unger også. De maser høl i hodet på oss å spør å graver om alt hele tiden. Innimellom må vi be de holde munnen lukket, at ungene får prate til hverandre eller at nå vil ikke mamma og pappa prate mer. De skravler fra øynene åpnes til de lukkes hveeer dag. Hvorfor kunne ikke vi fått barn som ikke prater så fælt😅. Naboens barn klarer å holde kjeft. Anonymkode: 27ebe...a81
Jordbærblomst Skrevet 31. oktober 2020 #17 Skrevet 31. oktober 2020 46 minutter siden, Pashla skrev: Kjenner at jeg også lurer litt på om frosker kan prompe. Jeg måtte Google. Foreløpig ikke nærmere et svar
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #18 Skrevet 1. november 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Herreminhatt, er det mulig å mase så inni helv.....?! «Mari, Mari, Mari, kan jeg få eple? Kan jeg få melk? Jeg har en katt hjemme. Mari? Jeg så et hus. Jeg kan plystre. Kan du hoppe? Se på meg. Hvor mange år er du? Mari!! Se, der er en stol.» «Ja, jeg vet. Nei, du kan ikke få. Jasså, sier du det. Gå og lek med Ole. Ja, jeg kan hoppe. Jeg er 36. Nå kan du slutte å mase. Vær så snill å ikke følg etter meg. Nå skal jeg på do, kan jeg være i fred?» Så nå sitter jeg på badet bare for å få to minutter for meg selv. Hun står utenfor og lurer på om frosker kan prompe. Herregud. Anonymkode: c7213...d25 Sånn var en av våre også. Viste seg at han var svært evnerik (og derfor helt vilt nysgjerrig). Men siden du ikke har et slikt barn selv og mangler erfaring, er det lett å tenke at naboen er «plagsom». Anonymkode: 78539...3f0
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #19 Skrevet 1. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn var en av våre også. Viste seg at han var svært evnerik (og derfor helt vilt nysgjerrig). Men siden du ikke har et slikt barn selv og mangler erfaring, er det lett å tenke at naboen er «plagsom». Anonymkode: 78539...3f0 Noen som kronisk går etter deg og stiller spørsmål på spørsmål oppleves jo som slitsomt helt uavhenigig av om barnet er evnerikt eller ikke. Det er jo heller ikke slik at alle evnerike barn oppfører seg sånn, eller at alle normalt evnerike barn ikke kan oppføre seg sånn. Anonymkode: b43ce...8de
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #20 Skrevet 1. november 2020 18 timer siden, Pashla skrev: Kjenner at jeg også lurer litt på om frosker kan prompe. Det tror jeg de gjør... 17 timer siden, Jordbærblomst skrev: Jeg måtte Google. Foreløpig ikke nærmere et svar Jeg måtte også google, og det nærmeste jeg er kommet foreløpig er at... "Priapulider har samme tarmdannelse som mennesker, fisk, frosker, sjøstjerner og sjøpinnsvin." https://www.uib.no/aktuelt/88274/pølseormen-har-samme-fordøyelses-gener-som-fruktfluen Mennesker promper, og i søkingen kom jeg over at både fisk og fugler promer, ergo hopper jeg uvitenskapelig til den konklusjonen at også frosker promper siden vi har samme type tarmsystem Anonymkode: ab2eb...7fe
MammantilNurket Skrevet 1. november 2020 #21 Skrevet 1. november 2020 Nabobarnet vårt spiller trompet. Han er ikke fullt så flink. Han liker best å improvisere. Foreldrene hans synes at er usedvanlig begavet. Jeg synes han har usedvanlig stor lungekapasitet. Jeg håper at han får en kartong sigaretter til jul, eller at de flytter.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #22 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, MammantilNurket skrev: Nabobarnet vårt spiller trompet. Han er ikke fullt så flink. Han liker best å improvisere. Foreldrene hans synes at er usedvanlig begavet. Jeg synes han har usedvanlig stor lungekapasitet. Jeg håper at han får en kartong sigaretter til jul, eller at de flytter. 😂😂😂 Anonymkode: b43ce...8de
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #23 Skrevet 1. november 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Sånn var en av våre også. Viste seg at han var svært evnerik (og derfor helt vilt nysgjerrig). Men siden du ikke har et slikt barn selv og mangler erfaring, er det lett å tenke at naboen er «plagsom». Anonymkode: 78539...3f0 For alle andre enn foreldre med skylapper, så er det utrolig olagsomt, det er som et gnagsår i øret. Anonymkode: a1911...f6f
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #24 Skrevet 1. november 2020 On 10/31/2020 at 1:23 PM, Anonym bruker said: Herreminhatt, er det mulig å mase så inni helv.....?! «Mari, Mari, Mari, kan jeg få eple? Kan jeg få melk? Jeg har en katt hjemme. Mari? Jeg så et hus. Jeg kan plystre. Kan du hoppe? Se på meg. Hvor mange år er du? Mari!! Se, der er en stol.» «Ja, jeg vet. Nei, du kan ikke få. Jasså, sier du det. Gå og lek med Ole. Ja, jeg kan hoppe. Jeg er 36. Nå kan du slutte å mase. Vær så snill å ikke følg etter meg. Nå skal jeg på do, kan jeg være i fred?» Så nå sitter jeg på badet bare for å få to minutter for meg selv. Hun står utenfor og lurer på om frosker kan prompe. Herregud. Anonymkode: c7213...d25 Stakkars barnet trenger kjærlighet tydeligvis Anonymkode: 5f9f1...9c8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #25 Skrevet 1. november 2020 Mine barn er nok slik på besøk. De maser i ett her hjemme i hvert fall. Prater og synger til og med når de leker for seg selv. Det er a-l-d-r-i stille her. Når de omsider sover har jeg på tv uten lyd, ørene og hodet må ha fred. Anonymkode: bdaaa...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå