Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #1 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg har tatoverte øyebryn fordi jeg er veldig lys, og fordi jeg har nappet dem i stykker, tror det er derfor jeg sliter med hårveksten der. Hva med dere andre? Er det noen som har øyebryn som Brooke Shields for eksempel? Anonymkode: f7c5c...7ba
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #2 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg hadde. Før jeg nappet de ihjel på 90 tallet. Nå har jeg fargete bryn (grafittgrå) og litt fylde på dem takket være iglow brynserum. Anonymkode: a68fb...f95
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Au naturel her, mest av latskap men også fordi jeg aldri har likt strektynne bryn. Anonymkode: 0de85...a66
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #4 Skrevet 31. oktober 2020 Mørke og velformede, ikke tynne. Fikser de på salong ca hver fjerde uke. Går sjelden til frisør og bruker lite sminke, men å ha velstelte bryn er den tingen jeg unner meg for å ha litt "luksus" og føle meg vel. Anonymkode: 14fd6...4dd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #5 Skrevet 31. oktober 2020 Om jeg aldri hadde nappet min hadde de nok vært ca. som Brook Shields. Men jeg har fra jeg var ung nappet mellom øyenbrynene og renset litt opp i underkant. Har aldri fulgt de ulike "motene", så mine har alltid vært naturlige, og dermed tidvis langt mørkere og bredere enn man liksom "burde" hatt. Men øyenbrynene mine passer til ansiktet mitt, og jeg har faktisk fått mange komplimenter for dem, av både kvinner og menn. Mange som har påstått at jeg farger dem, men det har jeg aldri gjort. Anonymkode: 21c22...aa5
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #6 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg napoet de også i hjel på nittitallet. Hadde nesten ikke hårvekst der. Men så brukte jeg iglow og har nå flotte bryn! Anonymkode: 5a8d5...945
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #7 Skrevet 31. oktober 2020 Svarte, litt buet og blir nokså buskete hvis jeg ikke napper og steller dem. Anonymkode: 8ea25...ce0
Bjæk Skrevet 31. oktober 2020 #8 Skrevet 31. oktober 2020 Nesten Brook Shields, ja. De krever i alle fall både regelmessig klipping og napping for å temmes.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #9 Skrevet 31. oktober 2020 Jeg farger mine hjemme for å matche mitt mørkebrune hår. De er naturlig litt lysere, type kommunegrå. Ellers er de ganske fyldige. Jeg har aldri nappet så mye. Bare mellom øynene og et par viltvoksende hår i underkant av bryna. Pleier ikke å sminke med farge, bare litt transparent brynsvoks og forme dem litt med en børste. Anonymkode: 3aaf9...271
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #10 Skrevet 1. november 2020 Tatoverte bryn er stygt 🙈 Anonymkode: eee3a...d33
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #11 Skrevet 1. november 2020 De ser ut som de alltid har gjort. Fyldige og mørke, napper bare litt i underkant. Latskapen reddet meg da jeg var ung på 90 tallet. Alle hadde syltynne bryn, men jeg orket ikke styret og reddet dermed hårveksten. Noen ganger lønner det seg å være lat. Anonymkode: ff844...d62
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #12 Skrevet 1. november 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg farger mine hjemme for å matche mitt mørkebrune hår. De er naturlig litt lysere, type kommunegrå. Ellers er de ganske fyldige. Jeg har aldri nappet så mye. Bare mellom øynene og et par viltvoksende hår i underkant av bryna. Pleier ikke å sminke med farge, bare litt transparent brynsvoks og forme dem litt med en børste. Anonymkode: 3aaf9...271 Hvilken brynsvoks bruker du? Anonymkode: 9f809...f57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå