Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Har skrevet med en i noen uker, det er ikke noe kjærlighet involvert men heller et uforpliktet forhold vi har. Vi har enda ikke møttes, men har avtalt å treffes i helga. Så har jeg tatt et par glass vin i kveld å blitt litt modigere enn jeg burde, så mens vi sitter å chatter på snap sier jeg at jeg tenkte kanskje dra ut å ta en drink i morgen, hvordan er stemninga for det? Får til svar, det må du jo bare gjør om du har lyst 🙈 haha fader også, kjente jeg ble litt flau. Det var vel ikke feil å foreslå det? Tenker det er jo ok å finne ut hvor man står eller? Huffameg. Anonymkode: 35a22...11a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Hææ, jeg skjønte ikke helt, ba du han ut? Anonymkode: ee2e1...631
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Foreslo å ta en øl ute, tenkte det er en fin ice breaker. Var det for mye? 😛 HI Anonymkode: 35a22...11a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Foreslo å ta en øl ute, tenkte det er en fin ice breaker. Var det for mye? 😛 HI Anonymkode: 35a22...11a Kanskje han ikke skjønte at du mente dere to, synes du var uklar. Anonymkode: ee2e1...631
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Kanskje han ikke skjønte at du mente dere to, synes du var uklar. Anonymkode: ee2e1...631 Det kan jo være, men sånn jeg har blitt kjent med han virket det som en avvisning. Men er mye mulig jeg var vag der HI Anonymkode: 35a22...11a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det kan jo være, men sånn jeg har blitt kjent med han virket det som en avvisning. Men er mye mulig jeg var vag der HI Anonymkode: 35a22...11a Hvis du skrev det akkurat sånn som du skrev det i hovedinnlegget, så synes jeg du var vag ja, men mulig jeg er litt trøtt 😁 Jeg synes det var en god ide og foreslå det, ville bare brukt litt klarere tale. Anonymkode: ee2e1...631
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg synes ikke det var noe tvil om hva du tenkte og ville. Treig fyr du chatter med.. 😐 Anonymkode: a0e96...eaf
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 Det hadde vært enda kleinere for han om han trodde du ba han med, men så viste det seg at det ikke var tilfellet. Send en mld hvor det står "hadde vært koselig om du ble med, så slipper jeg å sitte alene😉😉" Anonymkode: 3614e...54c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde vært enda kleinere for han om han trodde du ba han med, men så viste det seg at det ikke var tilfellet. Send en mld hvor det står "hadde vært koselig om du ble med, så slipper jeg å sitte alene😉😉" Anonymkode: 3614e...54c Så sant jeg skrev at jeg håpet jeg ikke tråkket over noen grenser, hvor han spurte hva jeg mente. Forklarte til han, og da sa han at han hadde ingen problem å møtes ute, men han skulle holde seg unna alkohol. Han var nok litt forsiktig i sine antagelser som noen over her foreslo. Så da var jo den saken grei 😛 HI Anonymkode: 35a22...11a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 Men hadde dere ikke avtalt å møtes denne helgen? Hvorfor føler du deg da dum når du foreslår sted? Anonymkode: 48360...e9c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #11 Skrevet 31. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kan jo være, men sånn jeg har blitt kjent med han virket det som en avvisning. Men er mye mulig jeg var vag der HI Anonymkode: 35a22...11a Dere har jo allerede avtalt å møtes i helga? Anonymkode: b1ee0...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå