Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Hannkatten ble kastrert i går og fikk beskjed om at han bør holdes inne i to dager. Noen timer etter kastrering var han i toppform og ville ut. Han elsker å være ute. Så nå går han rundt og skriker (høyt) og skraper på døra til gangen for å komme ut. Han holdt på mye av natta i natt og så ingen fikk sove🙈 Han ødelegger døra og. Prøvde å ha han inne på badet, men han skraper opp døra og skriker enda høyere innpå der. Noen som har noen råd så vi overlever til han kan gå ut igjen? Anonymkode: 722a2...78d
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg har desverre ingen råd, men som katteeier så har du all min sympati. Katter som må være inne er ikke bare bare, å men å de kan klage. Anonymkode: 63354...aeb
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2020 #3 Skrevet 31. oktober 2020 Vi har også vært gjennom det. Føler meg som en skikkelig dyreplager. Prøv å roe katten ned med kos, våtfor og skjem ham bort så godt du kan. Skulle katten få f.eks. infeksjon i operasjonssår er det verre enn å være inne et par dager. Du kan file eller klippe tuppen av neglene/klørne til katten så skadene på dører, vegger og møbler ikle blir så omfattende. Anonymkode: fd496...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå