Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Min søster er veldig glad i jula. Så hver år på denne tiden starter det. Sender meldinger hver dag. Nå har jeg pakket inn julegaver. Da er 2 sorter av baktsten klar. I kveld blir det pepperkake baking. Minst 2 uker før 1 søndag i advent: nå er halvparten av julepynten tatt fram. Neste dag: da er jeg ferdig å pynte, julebaksten er i boks og gavene er pakket inn. Vet ikke hva jeg skal svare. Blir ofte en 👍 Jeg vet vi er forskjellig. Jeg tenker ikke på jul før alt uti november. Noen gaver blir kjøpt litt før da. Noen flere som kjenner noen som må opplyse om alt de gjør? Anonymkode: 6a8ed...e29
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Ha-ha... nei, har ikke det behovet, heldigvis... skal vi bli venninner? Jeg synes det kan være kjekt med noen få slike meldinger innimellom, men daglig hadde gjort at jeg nok ikke hadde respondert hver dag. Jeg hadde nok også sagt en gang, om at jeg syner hun er veldig flink som er så engasjert i julen, men så ledd litt med hvor forskjellige vi er siden jeg ikke greier å hoste opp særlig engasjement før det nærmer seg desember. Anonymkode: 3fdf9...cee
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Sånne er litt slitsomme. Hva skal man liksom svare? Det blir litt sånn: «Ok...». Anonymkode: f850b...27b
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånne er litt slitsomme. Hva skal man liksom svare? Det blir litt sånn: «Ok...». Anonymkode: f850b...27b Enig. Og hun kom med julegaveønske i August/ September. Spurte hva jeg og barna ønsket oss. Jeg hadde ikke noe svar da.. Anonymkode: 6a8ed...e29
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig. Og hun kom med julegaveønske i August/ September. Spurte hva jeg og barna ønsket oss. Jeg hadde ikke noe svar da.. Anonymkode: 6a8ed...e29 Sånt gir meg høy puls! Innen desember har både jeg og barna skifta mening ti ganger. Anonymkode: f850b...27b
Elizabeth Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Min søster er veldig glad i jula. Så hver år på denne tiden starter det. Sender meldinger hver dag. Nå har jeg pakket inn julegaver. Da er 2 sorter av baktsten klar. I kveld blir det pepperkake baking. Minst 2 uker før 1 søndag i advent: nå er halvparten av julepynten tatt fram. Neste dag: da er jeg ferdig å pynte, julebaksten er i boks og gavene er pakket inn. Vet ikke hva jeg skal svare. Blir ofte en 👍 Jeg vet vi er forskjellig. Jeg tenker ikke på jul før alt uti november. Noen gaver blir kjøpt litt før da. Noen flere som kjenner noen som må opplyse om alt de gjør? Anonymkode: 6a8ed...e29 Har ei venninne, hun er omtrent like håpløs. Hun sender julesnap annenhver dag. Hun er ferdig med alt av julegaver. Sånn er det hvert år. Å så er hun veldig lei seg når jula er over😅
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 4 minutter siden, Elizabeth89 skrev: Har ei venninne, hun er omtrent like håpløs. Hun sender julesnap annenhver dag. Hun er ferdig med alt av julegaver. Sånn er det hvert år. Å så er hun veldig lei seg når jula er over😅 Og når er jula over for denne venninnen din da? Sånn ca et par dager etter jula virkelig har begynt? Anonymkode: d9d1d...34e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 Jeg er veeeeeldig glad i jul, spiller julemusikk fra 1 november, har pakkekalenderen klar, begynte å handle julegaver og verker etter å pynte ( selv om jeg ikke pynter før 1 desember) men jeg VET jo at det er sært, så aldri i verden om jeg hadde pressa dette julegalskapen på folk med å sende snap eller legge ut på insta 🙈🤯 Hvorfor gjør hun det? Hun skjønner vel selv at det ikke er normalt å være så tidlig ute? Jeg vet jo at jeg er super sær 🤪 Anonymkode: 1daac...289
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Be om ønsker tidlig er ikke unormalt i min familie, men nå jobber vi alle turnus, jobber mer i desember enn vanlig og med unger har som mye avsluttninger så må vi få unna noe før desember. Så om noen har noen ønsker når vi først er i byen eller tid til dette så ordner vi det da. Ingen blir sure om de blir spurt om ønsker eller om ingen har ønsker enda. Vi vet alle hvorfor noen spør. Vi pleier å si til min mor hva vi ønsker oss om vi kommer på noe i løpet av året, for hun vidreformiddler ønsker til de som trenger å vite det. Ungene i familien har blitt flinke på dette også, når de pakker vekk luer og votter for sesongen og ser ting er utslitt eller for smått så sier de ifra til mormor hva hun kan sette på ønskelista (flere som strikker og de liker hjemmestrikk og det kan de ikke komme med i desember) Men utover dette så er det lite jul før desember. Eneste er vel meg og min mor som baker ett slag julekaker sammen før desember. Jeg vil ta dette før julevasken nemlig siden det blir litt gris. Og ungene vet at det kommer ikke opp noe pynt før vi har vasket og rydda, så de er mer ivrige enn meg på å få vasket til 1desember eller 1advent. For stjernenei vinduene må opp når de skal sier de, og siden de vet de må hjelpe til så gjør de dette også. Jeg gidder nemlig ikke å mase, men gidder de ikke å gjøre noe så kommer det ikke opp noe. Jeg synsdesember skal nytes, noe som betyr å bake, pynte, pakke inn gaver, juleverksted og slike ting vi liker hjemme. Så for å få tid til å nyte dette vil vi slippe å måtte dra i butikker og byen i kaoset, så de gavene som kan ordnes før desember ordnes. Jeg og ungene er ikke de som liker å gå i kø i butikker og syns det er slitsomt når folk er så stressa. Vi kan godt ta oss en tur til byen i desember, men vi vil ha minst mulig vi må. Vi kan sitte på en kafe og se alle stresse rundt oss, det er litt hyggelig, men å måtte handle mye og stå i mye kø passer ikke oss. Anonymkode: 1117e...2dd
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 Kan du ikke bare la være å svare da? Eventuelt bare svare ok uten noe smiley. Kanskje hun tar hintet til slutt. Jeg hadde blitt gal hadde jeg vært deg! Anonymkode: b902b...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå