Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #1 Skrevet 30. oktober 2020 Så på TV2 Nyhetene nå om noen som hadde hengt opp karikaturtegning på en moske i Bergen og sjokket når jeg så bildene fra fredagsbønnen, her er det noen som har misforstått det å holde avstand! Anonymkode: e8059...dce
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #2 Skrevet 30. oktober 2020 Om bildene fra moskeen er fra nå så bør jo noen også anmelde moskeen! Anonymkode: 6e846...916
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #3 Skrevet 30. oktober 2020 Kom akkurat hjem fra shopping på kjøpesenter. Ikke noe bedre der. Se for dere når julestria setter i gang for fullt. Hoi!! Anonymkode: 00cb5...d70
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Skrevet 30. oktober 2020 Tror nesten ikke det nytter lenger jeg, folk omgås og smitten spres uansett nå virker det som. Man får vel bare håpe og tro at det er sant som det har vært antydet litt i det siste at viruset har mutert til en mer smittsom, men mindre dødelig variant. Anonymkode: 13d2a...e42
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Skrevet 30. oktober 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kom akkurat hjem fra shopping på kjøpesenter. Ikke noe bedre der. Se for dere når julestria setter i gang for fullt. Hoi!! Anonymkode: 00cb5...d70 Desember er nå en ting, da er det kanskje endringer i reglene, men Black friday som jo er i november skal "gå som normalt".... Anonymkode: db4a5...f85
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Skrevet 30. oktober 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror nesten ikke det nytter lenger jeg, folk omgås og smitten spres uansett nå virker det som. Man får vel bare håpe og tro at det er sant som det har vært antydet litt i det siste at viruset har mutert til en mer smittsom, men mindre dødelig variant. Anonymkode: 13d2a...e42 Enig med deg. Det nytter ikke lenger. Og helt ærlig var det vel en utopi å tro at man kan stoppe et virus. Anonymkode: 10a46...e7c
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #7 Skrevet 30. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig med deg. Det nytter ikke lenger. Og helt ærlig var det vel en utopi å tro at man kan stoppe et virus. Anonymkode: 10a46...e7c Ja sant. Egentlig like greit å bli ferdig med denne djevelskapen. Anonymkode: 00cb5...d70
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #8 Skrevet 30. oktober 2020 Jobber også på senter, og det er omtrent sånn det ser ut der. Sier vi ifra får vi kjeft og beskjed om å slute å bry oss 🙄 Anonymkode: cdd34...26e
Barbalamma Skrevet 30. oktober 2020 #9 Skrevet 30. oktober 2020 Det var nettopp en tråd her om hvor mange barn de får i andre kulturer, at "vi" er i ferd med å bli utryddet. Kanskje alle disse er én kjernefamilie? Men, sånn seriøst, pass dine egne saker.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #10 Skrevet 30. oktober 2020 2 minutter siden, Barbalamma skrev: Det var nettopp en tråd her om hvor mange barn de får i andre kulturer, at "vi" er i ferd med å bli utryddet. Kanskje alle disse er én kjernefamilie? Men, sånn seriøst, pass dine egne saker. Man skal ikke bry seg med folk som ikke overholder smittevernstiltakene? Anonymkode: 814f7...14d
Barbalamma Skrevet 30. oktober 2020 #11 Skrevet 30. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Man skal ikke bry seg med folk som ikke overholder smittevernstiltakene? Anonymkode: 814f7...14d Jo, for all del, hvis du jobber i Helsedirektoratet eller hos kommuneoverlegen eller andre som har dette som jobb? Om det skulle være tilfelle at du har håndheving av smittevernregler som arbeidsområde, er det virkelig sånn at det blir ansett som konstruktivt for smittebegrensningen å poste passiv-aggressive innlegg på et mammaforum?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2020 #12 Skrevet 30. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Kom akkurat hjem fra shopping på kjøpesenter. Ikke noe bedre der. Se for dere når julestria setter i gang for fullt. Hoi!! Anonymkode: 00cb5...d70 Det er derfor jeg snart er ferdig med julegavene, jeg skal kjøpe inn pepperkakedeig, julebrus, snop osv. Det vi alikevel kjøper i desember, skal jeg kjøpe i november. Anonymkode: 99c11...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå