Gå til innhold

sår hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hatt sår hals en stund, gjør vondt faktisk, har begynt og tenkte at det bør kanskje sjekkes? jeg er veldig i form ellers og har ingen sympomer på at det kan være korona,men siden jeg jobber med eldre, bør jeg kanskje sjekkes?

Anonymkode: c3d52...709

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næsj. Tror du det er nødvendig?

Hadde sår hals vært et av symptomene på korona, så burde det nok sjekkes, men nå? Neida  

Eller....?🙄🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 8c741...f5b

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Næsj. Tror du det er nødvendig?

Hadde sår hals vært et av symptomene på korona, så burde det nok sjekkes, men nå? Neida  

Eller....?🙄🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 8c741...f5b

Har bare lest at de er ganske sprengt nå og at det er mye så derfor tenker jeg bare hvis det ikke er nøvendig så er det jo dumt og møte opp og utsette andre eller meg selv for evt smitte

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har bare lest at de er ganske sprengt nå og at det er mye så derfor tenker jeg bare hvis det ikke er nøvendig så er det jo dumt og møte opp og utsette andre eller meg selv for evt smitte

For det første så utsetter du ingen for smitte og blir heller ikke utsatt for smitte når du testes. For det andre så er sår hals et symptom så ja du bør teste deg.

Anonymkode: 7e41f...16c

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

For det første så utsetter du ingen for smitte og blir heller ikke utsatt for smitte når du testes. For det andre så er sår hals et symptom så ja du bør teste deg.

Anonymkode: 7e41f...16c

får se over helga, gir deg seg ikke da tar jeg test og ikke drar på jobben

Skrevet

Når du jobber med eldre burde du jo allerede ha testet deg da du fikk symptom...!

Anonymkode: bc136...f93

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Når du jobber med eldre burde du jo allerede ha testet deg da du fikk symptom...!

sår hlas kan du jo ha på høsten og i med jeg er så god i form er det neppe korona, så lenge jeg har en kronisk sykdom

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

får se over helga, gir deg seg ikke da tar jeg test og ikke drar på jobben

Du bør teste deg i dag, senest i morgen og holde deg i karantene fra nå og til du har fått svar på testen.

Anonymkode: 11b75...82b

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

sår hlas kan du jo ha på høsten og i med jeg er så god i form er det neppe korona, så lenge jeg har en kronisk sykdom

Er du synsk?

Anonymkode: 1114c...5a1

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og om du jobber med eldre så burde DU hatt nok kunnskap til å vite at du da SKAL testes ved symptom, kronisk sykdom eller ei!

Din synsing kan komme til å koste andre livet, har du ikke tenkt på det?

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du burde ta en test. Kjenner en som var nærkontakt, måtte teste seg og var positiv. Svake symptomer kom etterhvert, ellers ikke syk. God bedring :)

Anonymkode: 8f190...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...