Gå til innhold

Hvor mye penger har du brukt denne mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har Nordea wallet eller andre lignende apper fra deres bank. Der er det jo sånn oversikt hva du har brukt penger på. 
Hadde vært litt gøy og sett hva dere andre bruker penger på. 

her er min;

59% på mat= 11400

28% shopping 5334

Helse og skjønnhet 592kr

Hjem 559 kr

plus noe på husholdning, transport og annet..

Når dere vil spare hvor kutter dere først?

Anonymkode: fc374...30d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du ingenting på å bo, strøm, nett, tv, bil osv? Det er jo der det oftest går mest penger og drr det er enklest å spare.

Anonymkode: 030c6...52e

Skrevet

Har brukt 76tusen denne måneden i følge den bankgreien. 

Rundt 60 av de på hus, hjem, mat, regninger og bil/transport. 

Og dermed rundt 16tusen på annet. 

Anonymkode: 347a9...c3c

Skrevet

Har brukt 23.000 som går til felleskonto, som dekker alle utgifter til hus, hytte, 4 barn osv

Brukt 10.500 kr på kortet ( det er ikke inkl mat) stort sett mannen som tar seg av matinnkjøp siden han tjener 1,6 mill i året og jeg tjener 600.000 🙈

Anonymkode: 70239...1a7

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har brukt 23.000 som går til felleskonto, som dekker alle utgifter til hus, hytte, 4 barn osv

Brukt 10.500 kr på kortet ( det er ikke inkl mat) stort sett mannen som tar seg av matinnkjøp siden han tjener 1,6 mill i året og jeg tjener 600.000 🙈

Oi her greide du virkelig å få inn selvskryt på den mest elegante måten.

Anonymkode: c62fc...ba7

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? 😂 det var jo spørsmål om hvor mye man har brukt. Jeg svarte på det og forklarte hvorfor maten er utenom bare. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? 😂 det var jo spørsmål om hvor mye man har brukt. Jeg svarte på det og forklarte hvorfor maten er utenom bare. 

Ja seriøst! Smileyene du bruker måten du skriver på oser selvskryt. Spørsmålet var hvor mye dere brukte i måneden. Ingen bryr seg om at mannen din tjener 1.6 milioner. 

Skrevet

Jeg har ikke en slik app, men jeg antar det er mye likt til en hvilken som helst måned, altså omtrent 70 000 kr.

Anonymkode: ebd56...65e

Skrevet

Ifølge nettbanken: 23654

Anonymkode: 60b12...f12

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, stått opp med feil fot i dag eller? 

Anonymkode: fb892...523

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruker du ingenting på å bo, strøm, nett, tv, bil osv? Det er jo der det oftest går mest penger og drr det er enklest å spare.

Anonymkode: 030c6...52e

Nei jeg bor gratis 😅 
Neida, men mannen betaler alt det du har skrevet. Jeg betaler for mat og klær og bussbilletter til barna.. 

Mannen betaler for lån,forsikringer, regninger, og aktiviteter. Det er utenom mitt forbruk.
Jeg bruker jo ikke 11.000 på mat til meg selv. 
Hvordan sparer man på strøm? Vi er flinke til å slå av lys i rom vi ikke oppholder oss i. 
Har varmepumpe og vedfyring. Tror vi er flinke der. 

Skrevet

ca 10600 kr :) etter alt er betalt

Anonymkode: 51a82...1cd

Skrevet

Tror jeg hopper glatt over å sjekke, brukt sinnsykt mye penger. 
Har hatt konfirmasjon, så der har det gått veldig mye.

Anonymkode: 572e2...960

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg bor gratis 😅 
Neida, men mannen betaler alt det du har skrevet. Jeg betaler for mat og klær og bussbilletter til barna.. 

Mannen betaler for lån,forsikringer, regninger, og aktiviteter. Det er utenom mitt forbruk.
Jeg bruker jo ikke 11.000 på mat til meg selv. 
Hvordan sparer man på strøm? Vi er flinke til å slå av lys i rom vi ikke oppholder oss i. 
Har varmepumpe og vedfyring. Tror vi er flinke der. 

Høres ut som en typisk kvinnefelle...! Mannen betaler ned huset og du betaler mat og klær. Håper virkelig du har papirene i orden!

Anonymkode: d71f4...689

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja seriøst! Smileyene du bruker måten du skriver på oser selvskryt. Spørsmålet var hvor mye dere brukte i måneden. Ingen bryr seg om at mannen din tjener 1.6 milioner. 

Du bryr deg tydligvis nok til at det gnager deg. Ingen andre kommenterte på det?

Anonymkode: df5ca...daa

Skrevet

Ganske mye mer enn vanlig, har kjøpt bil. 😉 

Anonymkode: b6f4a...325

Skrevet
På 30.10.2020 den 6.58, Anonym bruker skrev:

Dere som har Nordea wallet eller andre lignende apper fra deres bank. Der er det jo sånn oversikt hva du har brukt penger på. 
Hadde vært litt gøy og sett hva dere andre bruker penger på. 

her er min;

59% på mat= 11400

28% shopping 5334

Helse og skjønnhet 592kr

Hjem 559 kr

plus noe på husholdning, transport og annet..

Når dere vil spare hvor kutter dere først?

Jeg ville gått inn på hvert enkelt post og vurdert. Har du brukt mye på restaurant eller i butikken,  er shopping nødvendige klær eller tull. 

Anonymkode: c0ca6...8f1

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som en typisk kvinnefelle...! Mannen betaler ned huset og du betaler mat og klær. Håper virkelig du har papirene i orden!

Anonymkode: d71f4...689

Siden du antar ting, så kan jeg informere deg om følgende: Jeg eier 70% av huset! Jeg har ingen lån, kun han. I tillegg eier jeg en leilighet utenom, som jeg hadde før vi giftet oss. Den er det han som har pusset opp, med sine midler men eier ingenting der! Den leies ut så leieinntekter dekker husleie og andre utgifter, ingen lån der. Men takk for at du bekymrer deg for meg. 

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville gått inn på hvert enkelt post og vurdert. Har du brukt mye på restaurant eller i butikken,  er shopping nødvendige klær eller tull. 

Anonymkode: c0ca6...8f1

Jeg bruker litt på kafebesøk med venninner så der kan jeg absolutt spare litt. Klær har jeg egentlig mest kjøpt til ungene, da eldste har begynt på videregående og der har det gått i hvertfall 3000 på klær. Kan nok spare på mat men synes det er så vanskelig! Har prøvd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...