Gå til innhold

Hvor bestiller man internett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bo alene for første gang og må fikse internett på egenhånd. 😅😅 det er internett-tilgang, men hvordan finner jeg ut hvilken leverandør?

Anonymkode: 09ce1...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på nettsiden til forskjellige tilbydere og sjekk priser og om de kan levere på din adresse. Så bestiller du internett på nettsiden til den du velger.

Anonymkode: 7b1d4...035

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gå inn på nettsiden til forskjellige tilbydere og sjekk priser og om de kan levere på din adresse. Så bestiller du internett på nettsiden til den du velger.

Anonymkode: 7b1d4...035

Ok, takk! :)

Skrevet

Sikker på at du burde bo alene....?

Anonymkode: b69d5...ce2

Skrevet

Har du TV?
De fleste får Internett via dekoderen til TV'n

Anonymkode: e63b4...40e

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du TV?
De fleste får Internett via dekoderen til TV'n

Anonymkode: e63b4...40e

«De fleste» får ikke internett via dekoderen. De som bor i rekkehus, leiligheter, borettslag o.l. får ofte internett via dekoder.

Vi andre, altså de fleste eneboliger, gjør som regel ikke det. Her jeg bor får alle fiber direkte til egen husvegg, ikke via en dekoder. 

Anonymkode: 59a84...c7e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at du burde bo alene....?

Anonymkode: b69d5...ce2

Tenker det går greit all den tid jeg klarte meg fint alene fra jeg var 16 til 18, men den gang da var det ikke internett å oppdrive for vanlig dødelige :) 

Jeg har etter det vært samboer og gift, og han har fiksa sånt, men nå skal jeg altså ut i den store verden alene! 

har forøvrig mailet Telenor og bedt om tilbud, siden det er Telenor som leverer. (Såpass vet jeg) så da får jeg bare vente i spenning. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...