Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #1 Skrevet 29. oktober 2020 Varsles om ny pressekonferanse i dag. Er det igjen nye regler som skal komme? Er det slik at vi skal få nye regler hver dag fremover? Merker at jeg blir stresset av endringene hver dag. For øvrig har jeg nylig sett tall på VG - 3 færre innlagte i dag, og kun 1 på respirator i hele landet. Så skal man foreta kraftige innstramninger? På grunn av EN (!) respiratorpasient i hele landet? Anonymkode: d97b5...0fe
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. oktober 2020 #2 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Varsles om ny pressekonferanse i dag. Er det igjen nye regler som skal komme? Er det slik at vi skal få nye regler hver dag fremover? Merker at jeg blir stresset av endringene hver dag. For øvrig har jeg nylig sett tall på VG - 3 færre innlagte i dag, og kun 1 på respirator i hele landet. Så skal man foreta kraftige innstramninger? På grunn av EN (!) respiratorpasient i hele landet? Anonymkode: d97b5...0fe Hva med å vente å se? Vi vet ingenting om hva som kommer i dag
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #3 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg har inke fått med meg at detvskulle komme noe nytt. Hvor varslet de det? Anonymkode: 74c04...901
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg tror det er for å oppklare reglene de alletede har kommet med, og da oppklare det de allerede har oppklart 🙄🎊 som ikke ble oppklart, fordi det var helt uforståelig. Anonymkode: aa13b...df0
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #5 Skrevet 29. oktober 2020 Ro ned og pust gjennom nesen. Det er antakelig bare presiseringer. Ikke krisemaksimer. Som ADHD-mammaen sier, vent og se. Anonymkode: 683e4...35e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #6 Skrevet 29. oktober 2020 Sist smittetallene var så høye som de er nå var det pressekonferanse hver dag. Er ganske logisk om det blir det igjen nå. Nå er jeg riktignok ikke overbevist om smittetallene faktisk er høyere/på nivå med hva de var i våres rett og slett siden det testes så mange flere nå, og da vil man også avdekke flere av de som er smittet. Vi har klart dette før, vi kan klare dette igjen. Situasjonen er ikke håpløs. Den store forskjellen denne gangen er at vi er litt mer forberedt, og at vi har klart å holde det meste av smitten unna de syke og gamle. Dersom vi fortsetter med å klare å verne om de svakeste vil vi fortsette med få innleggelser og få på respirator, men det kan fort snu. Anonymkode: e8a43...34b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #7 Skrevet 29. oktober 2020 I følge vg skal dagens pressekonferanse dreie seg om kommuneøkonomi. Anonymkode: 121b6...f8b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #8 Skrevet 29. oktober 2020 Det begynner å bli litt psykisk terror det her. Det står ingen ting på regjeringen sine sider hva det skal handle om. Hvis det kommer kontra regler om Halloween nå, så klikker det for meg. Barna har ofret mer enn nok i dette hysteriet. Anonymkode: f2446...89b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #9 Skrevet 29. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det begynner å bli litt psykisk terror det her. Det står ingen ting på regjeringen sine sider hva det skal handle om. Hvis det kommer kontra regler om Halloween nå, så klikker det for meg. Barna har ofret mer enn nok i dette hysteriet. Anonymkode: f2446...89b Psykisk terror? Nei, nå må du gi deg. Det får være måte på til krisemaksimering. Anonymkode: deafe...6e7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #10 Skrevet 29. oktober 2020 Det har vært daglig pressekonferanse gjennom hele pandemien. Det er bare helt nylig at de har stoppet med det Anonymkode: 38976...036
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #11 Skrevet 29. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det begynner å bli litt psykisk terror det her. Det står ingen ting på regjeringen sine sider hva det skal handle om. Hvis det kommer kontra regler om Halloween nå, så klikker det for meg. Barna har ofret mer enn nok i dette hysteriet. Anonymkode: f2446...89b Det står jo at det skal handle om kommuneøkonomi!!!! Tips; les mer enn bare overskriften Anonymkode: 94ea7...5ea
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #12 Skrevet 29. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Varsles om ny pressekonferanse i dag. Er det igjen nye regler som skal komme? Er det slik at vi skal få nye regler hver dag fremover? Merker at jeg blir stresset av endringene hver dag. For øvrig har jeg nylig sett tall på VG - 3 færre innlagte i dag, og kun 1 på respirator i hele landet. Så skal man foreta kraftige innstramninger? På grunn av EN (!) respiratorpasient i hele landet? Anonymkode: d97b5...0fe Du skjønner at det er en grunn til at det ikke er flere innlagt? Det er på grunn av at vi må følge disse koronareglene. Dersom vi ikke følger reglene så vil det plutselig eksplodere med smitte, mange flere bli syke, helsevesenet overbelastet osv. plutselig blir du eller din mor alvorlig syk og må ligge på en feltseng i en stor idrettshall, helt alene uten pårørende og uten skikkelig legetilsyn. det er DET vi helst vil unngå. Anonymkode: 91c30...511
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #13 Skrevet 29. oktober 2020 9 hours ago, Anonym bruker said: Det begynner å bli litt psykisk terror det her. Det står ingen ting på regjeringen sine sider hva det skal handle om. Hvis det kommer kontra regler om Halloween nå, så klikker det for meg. Barna har ofret mer enn nok i dette hysteriet. Anonymkode: f2446...89b Nå er i alle fall du hysterisk, Lær deg og les mer enn overskriften er mitt tips Anonymkode: 9e7b0...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå