Gå til innhold

Bytte ut Samsung S8 med brukt iphone 7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Samsung S8 som jeg har hatt i 3,5-4 år. Den fungerer, men må lades minimum x 2 pr dag. Ofte en gang til også. Så lurer på om jeg skal bytte den ut med å kjøpe en brukt iphone 7 som er nyere (altså kjøpt i butikk for max 1-2 år siden)? Jeg har ikke hatt iphone før, men har lyst til å prøve det nå.

Jeg har ikke råd til å kjøpe dyr tlf nå, så må nøye meg med noe rimelig. Så skal jeg gå for et bytte, eller beholde S8 til jeg evt får spart opp til en nyere tlf (det vil nok ta en stund)?

Anonymkode: c630f...41a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke har gjort det.

Har alltid hatt Android, og Samsung Galaxy serien de siste årene.
Sist min telefon sa god natt, som forresten også var en S8, hadde jeg en iPhone 7 som låne-telefon en kort periode.
Ikke snakk om at jeg skal prøve det igjen. Har også hørt om flere som har gått fra Samsung til iPhone som ikke har vært fornøyde.

Per i dag har jeg en Samsung Galaxy s10, det er ikke den nyeste modellen så den er ikke så dyr, men en fantastisk telefon

Anonymkode: bd73b...757

Skrevet

Finn heller en brukt Samsung. Bedre telefon i bruk og holdet seg mye lengre. Selv om det finnes unntak er ikke iPhone laget for å være mer enn et par år.

Vi har hatt iPhone en kort periode her i huset og det et så nedtur når en er vant til Samsung og Andoid.

Anonymkode: 82eee...4fe

Skrevet

Du kan få byttet batteriet, det er ikke så dyrt. Jeg ville aldri bytter til iPhone.

Anonymkode: 76c1b...87e

Skrevet

Iphone 7 klarer ikke ta imot oppgraderingene lenger, så det ville jeg ikke byttet til. Apple lager oppdateringer med jevne mellomrom, også blir det sånn at de eldre telefonen slutter å kunne ta de imot og da begynner ting å bli slitsomt.

Hadde heller byttet til en eldre android telefon.

Anonymkode: be180...694

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Iphone 7 klarer ikke ta imot oppgraderingene lenger, så det ville jeg ikke byttet til. Apple lager oppdateringer med jevne mellomrom, også blir det sånn at de eldre telefonen slutter å kunne ta de imot og da begynner ting å bli slitsomt.

Hadde heller byttet til en eldre android telefon.

Anonymkode: be180...694

Hvor har du dette fra, at iPhone 7 ikke kan ta imot oppgraderinger lenger??

Den er fortsatt i salg i butikker.

Anonymkode: e49f5...078

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...