Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Ble aleine for noen mnd siden, det var eget valg da ting ikke funket. Nå føler jeg meg over forholdet og har begynt å flørte litt på snapchat. Har skrevet i 5 uker med en voksen mann som virker veldig ordentlig. Vi startet med å bare sende snap og det har så utviklet seg til det mer seksuelle, veeldig seksuelt. Men vi har enda ikke møttes. Vi sier støtt og stadig at vi må treffes snart, men det skjer liksom aldri. Nå snakker vi ikke så mye om sex, men han sender snap av seg selv god morgen, gjerne fra jobb og også på kvelden. Han svarer ganske kjapt også. Sender jeg bilde av meg selv sender han hjerter og kyss. Vi har snakket hver dag siden begynnelsen. Han sier han synes jeg er spennende og vakker, og jeg er tiltrukket av han også. Men hvorfor tar ting sånn tid? Litt usikker hvordan jeg skal tolke utviklingen, og hvorfor vi aldri møtes. Vi var enige i begynnelsen at vi begge kun er ute etter noe uforpliktende. Så samtidig som jeg har lyst på han vil jeg ikke virke som jeg bare er klar til å spre bena 😛 har han mista interessen tror dere? Anonymkode: 2acfa...2d9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Hvem andre har du å velge mellom? (overskriften) Hvis det bare er den ene så ville jeg gått veldig rolig frem med denne mannen, siden dere så raskt ble så på det seksuelle. Altså, hvis du nå føler dette er en mann du kanskje egentlig ønsker noe mer av, et forhold og ikke bare sex. Noen ganger kan det selvfølgelig fungere å få veldig raskt frem, men når han ble så raskt på det seksuelle og har sagt at han kun er ute etter noe uforpliktende, da er det også trolig bare det seksuelle han ønsker fra deg. Hvis du kun ønsker en å ha sex med, så kan du sikkert bare kjøre på, da spiller det vel heller ingen rolle om han ev. tenker du er litt løs på det (for han er jo i så fall like "løs" - selv om jeg ikke liker det uttrykket på noen). Ellers er jeg normalt for å være ganske direkte. Dere har hatt såpass lenge og tett kontakt at det må være greit å spørre om dere kan møtes en dag. Husk forresten å møte ham på offentlig sted første gang!! Anonymkode: 7d957...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå