Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Kun klipp? Anonymkode: 59e5b...22e
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Kun klipp ja Anonymkode: c9a53...611
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Skulle klippe ene barnet der en gang. Måtte registrere på en ipad. Og eneste alternativene som kom opp ar dsmekipp, hettrklipp og barn. De skulle har forhåndsbetalt, og da gadd jeg ikke. Betaler ikke for en tjeneste før den er gjort. Dessuten er det ingen av de ansatte som kunne norsk, og engelskkunnskapen var heller ikke noe å skryte av. Anonymkode: 15429...2f9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Bare klipp, ja. I vår by kan alle der norsk, og er flinke frisører. Betaler via app, på forskudd. Men det ser jeg virkelig ingen problem med. Det er mye å spare på å klippe meg og tre barn der i stedet for på en tradisjonell frisørsalong. Man bør komme litt forberedt for å få en fin klipp. Siden de ikke vasker, føner og retter håret. Jeg, som bruker rettetang til vanlig, har blitt rådet til å komme med nyvasket og rettet hår, så klippen blir penest mulig. Barna bør også komme relativt nyvasket og uten for mye voks og sånt i håret. Anonymkode: c5fb3...1b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå