Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Medlemskap i huseierne.no Har fått melding av en venninne som vil selge meg dette. Skal visst få 44 fordeler som gratis juridisk rådgivning hvis det skulle bli problemer som er boligrelatert. Videre skal jeg visstnok få opptil 50 % rabatt på Skeidar og Monter, forsikring og rabatt på strøm. Jeg kan få alt dette for kun kr 263,- for et helt år. Noen som kjenner til dette? Jeg kjenner meg mektig lei av å betale for å få tilbud. Takker for respons. Anonymkode: bb885...8df
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 Jeg er medlem der. Den viktigste årsaken er at jeg får billigere forsikring. Og jeg kan få hjelp til forskjellige spørsmål knyttet til det å eie bolig. Ellers er det kanskje noen ekstra rabatter jeg kunne fått om jeg var mer våken. Anonymkode: e38fe...25c
beef sister Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Hvis du er mektig lei av å betale for å få tilbud, er det vel bare tull å i det hele tatt vurdere dette?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2020 #4 Skrevet 29. oktober 2020 Jeg er medlem der og har fått en del hjelp derfra. En annen fordel er at de har noen håndverkere/advokater/takstmenn osv de anbefaler og med den jungelen som finnes er det et greit sted å begynne. Anonymkode: 1c934...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå