Gå til innhold

Begynte å gråte på foreldremøte i bhg..ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles i ettertid så flaut fordi mye av det angår ikke bhgbarnets hverdag, selv om barnets sykdom liksom var dråpen for "sammenbruddet" mitt. Barnet har fått en kronisk nyresykdom på toppen av en allerede alvorlig diagnose(men med svært gode prognoser) 

Det har vært så mye utenom dette.. øvrig sykdom hos foreldre, koronasituasjon som sliter på oss, tøffe eksamener for min del, permittert mann, syke dyr vi plutselig måtte avlive.. 

Føler meg så dum i ettertid. Begynte faktisk å gråte under samtalen. Er det ille? Fikk så god støtte der og da men føler meg dust nå.

Anonymkode: 17a25...78e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det føles i ettertid så flaut fordi mye av det angår ikke bhgbarnets hverdag, selv om barnets sykdom liksom var dråpen for "sammenbruddet" mitt. Barnet har fått en kronisk nyresykdom på toppen av en allerede alvorlig diagnose(men med svært gode prognoser) 

Det har vært så mye utenom dette.. øvrig sykdom hos foreldre, koronasituasjon som sliter på oss, tøffe eksamener for min del, permittert mann, syke dyr vi plutselig måtte avlive.. 

Føler meg så dum i ettertid. Begynte faktisk å gråte under samtalen. Er det ille? Fikk så god støtte der og da men føler meg dust nå.

Helt menneskelig. Jeg hadde bare følt veldig med deg.. 

Anonymkode: 0e850...8bd

Skrevet

Ikke ille i det hele tatt, helt normalt! Bra du fikk støtte og kunne slippe følelsene ut. Håper barmet blir bra!

Anonymkode: 9059e...fa1

Skrevet

Dette går helt fint. Vi er alle mennesker med følelser. Forstår godt at du begynte å gråte. ❤

Anonymkode: 9b29d...6a7

Skrevet

Kjære deg❤️Jeg er ped leder på småbarnsavd og kan love deg at jeg hadde nok felt noen tårer med deg og kun tenkt på deg som en varm og god mamma som forståelig nok var sliten. God bedring til barnet ditt.

Anonymkode: 8ea43...960

Skrevet

Foreldremøte med alle de andre foreldrene eller foreldresamtale med bare deg og barnehagetante?

Anonymkode: 483cd...e78

Skrevet

Klem til deg! Ikke tenk på det, det er ikke flaut❤️ Men forståelig. Føler med deg. 

Anonymkode: bbfb9...d4a

Skrevet

❤️ Ikke flaut. Hvis noen reagerer er de hjerteløse drittsekker. 

Skrevet

Alvorlig sykdom er klart noe alle forstår er vanskelig og noe som mange ville grått over 

Anonymkode: eb4ef...7a9

Skrevet

Å kjære. Ikke føl deg dum. Du er et menneske med følelser. Klem til deg. ❤️

Anonymkode: ad87f...afa

Skrevet

Du er menneske som oss andre. Normalt at følelser tar overhånd innimellom og det er ikke noe du skal føle deg dum for 😍

Anonymkode: 28888...4a4

Skrevet

Helt normalt og ikke rart på noen måte. Klem til deg!

Anonymkode: 50a2a...5e0

Skrevet

❤️ Det er lov å gråte. 

Anonymkode: da44e...351

Skrevet

Jeg gråt som bare det under barnets siste foreldresamtale i barnehagen. Bare fordi det snart var slutt på den inderlig gode barnehagetida! Men det er vel ikke farlig å gråte? Klem.

Anonymkode: b1302...7e3

Skrevet

Foreldremøte. Ikke greit. Da skulle du heller blitt hjemme. 
Foreldresamtale. Greit. Og bra den ansatte viste medfølelse. 

Anonymkode: 04d5c...f22

Skrevet

Helt greit både på foreldremøte og foreldresamtale. Tårer er ikke farlige.

Anonymkode: 4292a...172

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dust

Anonymkode: 4292a...172

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå var det jo ikke sånn at hun planla å grine, noen ganger tar følelser litt overhånd, det er menneskelig, ikke farlig eller flaut.

Anonymkode: 4048a...58e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var da en plass å begynne å gråte, så alle ser deg. Innerst inne trengte du vel noen å vise det til... 

Anonymkode: 6234f...1c8

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var da en plass å begynne å gråte, så alle ser deg. Innerst inne trengte du vel noen å vise det til... 

Anonymkode: 6234f...1c8

Stakkar deg, som mangler raushet og empati. Sender over gode tanker til deg. Kan ikke være g godt å ha det slik. 

Skrevet

❤️ Innafor

Anonymkode: d5160...46f

Skrevet

Helt normalt at foreldre feller noen tårer på foreldresamtaler. Ikke bruk en kalori på å tenke på det! Jeg har alltid en boks med Kleenex i nærheten når jeg holder samtaler, mange blir følsomme når de skal snakke om det kjæreste de har.❤️ 

Anonymkode: 6ecf8...660

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Foreldremøte med alle de andre foreldrene eller foreldresamtale med bare deg og barnehagetante?

Anonymkode: 483cd...e78

Nå tror jeg du blander her.....mener du at hun satt hjemme med tanta til barnet sitt? Eller i barnehagen med tanta til barnehagen...?! #forvirra

Anonymkode: 3790b...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...