Chaplin Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Har fått ny sjef. Hun er grei, men skal være venninne med alle. Og noen utnytter det. Til meg er hun veldig direkte. F eks: i dag skal du gjøre det og det utenom dine vanlige oppgaver. Og det er greit for meg. Jeg liker at noen er direkte. Men så er det noen som hun duller med. F eks: i dag skal du gjøre det og det utenom dine vanlige oppgaver....hvis du har tid da. Blir så frustrert. Det virker som om hun er redd for noen av de. Bør jeg være ærlig tilbake og si til henne hva jeg mener?
nerdybirdy Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 hehe...høres ut som en sjef som ser an sine ansatte, som egentlig er veldig bra. Hun regner kanskje deg som direkte tilbake, og regner derfor med at dersom du har problemer med delegering så tar du det opp og forklarer hvorfor det ent ikke går at du får flere oppgaver. I motsetning til folk hvor hun legger til "hvis du har tid".
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 33 minutter siden, nerdybirdy skrev: hehe...høres ut som en sjef som ser an sine ansatte, som egentlig er veldig bra. Hun regner kanskje deg som direkte tilbake, og regner derfor med at dersom du har problemer med delegering så tar du det opp og forklarer hvorfor det ent ikke går at du får flere oppgaver. I motsetning til folk hvor hun legger til "hvis du har tid". Nettopp! Anonymkode: eff52...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå