Gå til innhold

Hva gjorde du den mnd du ble gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For deg som ikke bare ble gravid kjapt og enkelt. Gjorde du noe spesielt da det klaffet? Hvor hyppig sex? Endret kosthold? Alder?

Anonymkode: 9694f...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For deg som ikke bare ble gravid kjapt og enkelt. Gjorde du noe spesielt da det klaffet? Hvor hyppig sex? Endret kosthold? Alder?

Slappa mer av og tenkte ikke på det. Hadde egentlig gitt opp 🙈 (11 år siden nå).. Sex jevnlig ca annen hver dag tror jeg..

Anonymkode: 6a5de...130

Skrevet

Endret kosthold og gikk til legen for å få henvisning til fertilitetsklinikk. 

Viste seg jeg var gravid da jeg spurte legen om henvisning, men det viste vi ikke før brevet om time kom( hadde negative tester)

Anonymkode: fe674...886

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Endret kosthold og gikk til legen for å få henvisning til fertilitetsklinikk. 

Viste seg jeg var gravid da jeg spurte legen om henvisning, men det visste vi ikke før brevet om time kom( hadde negative tester)

Skrevet

Pulte. Masse.

Anonymkode: 22c7f...6f0

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå ble jeg gravid uplanlagt, men jeg husker at jeg 2-3 dager etter det som må ha vært unnfangelsestidspunktet fikk dilla på makrell i tomat. Spiste 3-bokser på en dag. Tror kroppen min sa fra om at den behøvde fettsyrene på den måten...

Anonymkode: e8eb0...d9a

Skrevet

Ivf. Men ellers stort sett som vanlig, kanskje litt mer fokus på mosjon/aktivitet enn vanlig. Resultatet er nå 6 mnd :)

Anonymkode: 6029d...7e6

Skrevet

Hadde sex rundt eggløsning. Kjenner alltid når jeg har eggløsning. 

Anonymkode: 277e9...2ec

Skrevet

Akkurat det samme som de månedene jeg ikke ble gravid, hadde sex

Anonymkode: ea798...946

Skrevet

Med sistemann tok det 10 mnd før spiren satt. Akkurat den måneden var det ikke så viktig at det skulle gå, for jeg skulle på en årlig, stor fest. 😉 Ble ikke noe alkohol på meg det året, gitt! 😉 Så mulig jeg slappa mer av..?

Anonymkode: 0ba5a...97f

Skrevet

Jeg hadde sex. Akkurat som måneden før og måneden før det igjen. Hva annet jeg gjorde husker jeg virkelig ikke.

Anonymkode: 62552...9f4

Skrevet

Tok tre år første gang og første forsøk neste gang. Aner ikke hvorfor. Aldri utredet for noe. Stresset ikke.

Anonymkode: a25d5...709

Skrevet

Sex nesten hver dag. Ligg en stund etterpå så spermen kan svømme opp. Jeg blir gravid latterlig lett. Har en baby på 3 mnd. Ble gravid 2 mnd etter fødsel, så nå kommer snart tredjemann.

Anonymkode: ee8b5...d09

Skrevet

Pule, tisse på pinner og ta hormonsprøyter i magen

Anonymkode: fdafe...1e4

Skrevet
På 29.10.2020 den 19.26, Anonym bruker skrev:

Sex nesten hver dag. Ligg en stund etterpå så spermen kan svømme opp. Jeg blir gravid latterlig lett. Har en baby på 3 mnd. Ble gravid 2 mnd etter fødsel, så nå kommer snart tredjemann.

Anonymkode: ee8b5...d09

«For deg om ikke bare ble gravid kjapt og enkelt» 

Anonymkode: e9c61...927

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

«For deg om ikke bare ble gravid kjapt og enkelt» 

Anonymkode: e9c61...927

Veldig som du jager rundt i trådene i dag og passer på at folks svarinnlegg kvalifiserer.... har du flere hobbyer, tro? 

Anonymkode: 22c7f...6f0

Skrevet

Hadde mye sex den gang som i dag... 

Anonymkode: aa31b...b7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...