Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #1 Skrevet 28. oktober 2020 Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor? Anonymkode: 1933e...1a4
Luksusdyret Skrevet 28. oktober 2020 #2 Skrevet 28. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor? Anonymkode: 1933e...1a4 Ja, dette er innenfor. Til og med den ikke-obligatoriske anbefalinger om max 5 gjester i samme hus er overholdt. Kjør på og gratulerer med dagen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor? Anonymkode: 1933e...1a4 Ja, det er innafor. Kos deg med bursdag, den blir nok bra selv om det ikke blir helt som du hadde tenkt. Anonymkode: 90333...eb1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 7 hours ago, Anonym bruker said: Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor? Anonymkode: 1933e...1a4 helt innenfor, er jo de som bor i huset som kan ha 5 gjester utenom Anonymkode: a6260...1c4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da Anonymkode: c77b9...1e3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #6 Skrevet 28. oktober 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da Anonymkode: c77b9...1e3 Det er innenfor anbefalingene dersom alle gjestene tilhører samme husstand. Dersom bestemor og bestefar bor i egen leilighet/hus, er det ikke innenfor. Anonymkode: 51ab0...711
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #7 Skrevet 28. oktober 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da Anonymkode: c77b9...1e3 Hvis besteforeldrene bor sammen med de naboene, så. Men ikke hvis de er i en egen husstand. Det er virkelig IKKE forvirrende å ta inn om folk bor sammen eller ikke. Anonymkode: dc91d...f68
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #8 Skrevet 28. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da Anonymkode: c77b9...1e3 Så lenge alle gjestene er fra samme husholdning er det greit. Anonymkode: 0f6ac...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå