Gå til innhold

Er dette innafor i forhold til de nye rådene/anbefalingene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor?

Anonymkode: 1933e...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skulle feire 40 års lag i helgen med 20 gjester. Slik vi hadde lov til. Nå, etter nye regler så har jeg kuttet ned til 6 stk. Meg+5 venninner. 3 av oss møtes jevnlig Og har barn i samme klasse og de tre andre er fra samme plass, men ses sjeldnere. Er dette innafor?

Ja, dette er innenfor. Til og med den ikke-obligatoriske anbefalinger om max 5 gjester i samme hus er overholdt. Kjør på og gratulerer med dagen :) 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det er innafor. Kos deg med bursdag, den blir nok bra selv om det ikke blir helt som du hadde tenkt.

Anonymkode: 90333...eb1

Skrevet
7 hours ago, Anonym bruker said:

helt innenfor, er jo de som bor i huset som kan ha 5 gjester utenom

Anonymkode: a6260...1c4

Skrevet

Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da

Anonymkode: c77b9...1e3

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir litt forvirret av dette. Min søster, mann og 2 barn har invitert naboene over i helga. Naboene er 2 voksne, 2 barn og bestemor og bestefar. Er det lov? Blir 6 gjester utenom de som bor der da

Det er innenfor anbefalingene dersom alle gjestene tilhører samme husstand. Dersom bestemor og bestefar bor i egen leilighet/hus, er det ikke innenfor. 

Anonymkode: 51ab0...711

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis besteforeldrene bor sammen med de naboene, så. Men ikke hvis de er i en egen husstand. Det er virkelig IKKE forvirrende å ta inn om folk bor sammen eller ikke.

Anonymkode: dc91d...f68

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Så lenge alle gjestene er fra samme husholdning er det greit.

Anonymkode: 0f6ac...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...