Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Hadde det ikke vært for barna hadde jeg ikke orket. Har tatt grep ang økonomien, men det vil ta mange år før vi er ajour. Jeg vil be om hjelp, men klarer ikke å ta det steget. Utad er jeg smilende og glad, men så fort jeg er hjemme føler jeg meg livløs. Idag fikk vi også vite at datteren min blir mobbet på skolen. Heldigvis en flott lærer som tar tak. Føler meg mislykket, hvorfor har jeg ikke sett dette? Noen som har råd til meg? Eneste som hjelper er å komme meg på jobb føler jeg. Har fri noen dager nå pga turnus og synes det er utrolig slitsomt.. Anonymkode: 83fa2...aed
oslofrk Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Be om hjelp kjære deg! Du er ikke alene og det finnes flinke folk som vil hjelpe deg. Ring i morgen!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #3 Skrevet 28. oktober 2020 Be om et møte med rådgiver i banken din. Anonymkode: be1aa...d45
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #4 Skrevet 28. oktober 2020 Det er ingen skam i å be om hjelp, det viser styrke! Snakk med banken. Om ikke de kan hjelpe, be om hjelp fra noen du stoler på som kan bidra med å sette opp budsjett og kartlegger gjeld. Det er mange muligheter til å forhandle på gjelden ved å lage betalingsavtaler. I verste fall forblir det som nå, i beste fall kan du få ned renter/gebyr og bli gjeldfri mye tidligere. Anonymkode: 7e043...88f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2020 #5 Skrevet 28. oktober 2020 Har du noen gode venner du kan snakke med? Ikke bær hemmeligheten alene. Når du bare får sagt det, vil det føles så mye bedre å ikke bære dette alene. Hvilke tiltak har du gjort for å rydde opp i dette?❤️ Anonymkode: b0072...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå