Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 En gang i tiden når korona er over og ting er normale osv., kunne du da ha brukt penger på en skikkelig luksustur en gang, sånn bare for å prøve det? Du og mannen, f.eks. Altså reise på første klasse, bo på luksushotell osv., generelt bruke latterlig mye mer penger på en tur enn man hadde trengt, bare fordi det hadde vært gøy å prøve det en gang. Sett at du/dere har grei økonomi da. Jeg kunne godt tenkt meg det. Gjerne til type Maldivene eller noe. Er mye annet jeg har lyst til av reiser også, men en luksustur hadde vært morsomt, sånn bare for å se hvordan det er. Anonymkode: 206c2...3a7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Dersom jeg hadde hatt penger til det - ja selvsagt. Jeg har reist veldig lite, så de turene jeg har vært på er alle sammen minner for livet. Håper jeg har mulighet til å se mer av verden når koronaen er over. Anonymkode: a4350...32f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 Ja, det har jeg vært på flere ganger tidligere og kommer absolutt til å fortsette med det etter korona. Anonymkode: 4b760...6a7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Så absolutt! Når jeg og mannen reiser så liker vi godt luksusfølelsen. Spise godt, bo godt og kose oss som best vi kan. Blir gjerne 5 stjerners hotell. Vi elsker å reise og gjør det så ofte vi kan
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 Nei egentlig ikke. Akkurat nå har jeg mest lyst til å dra til London. Museer, puber, fotballkamp, Michelin restauranter og markeder. Så lenge hotellet er rent og sentralt så trenger jeg ingen luksus. Det ser ut til å bli lenge til. Så lenge barnas skole og aktiviteter fortsatt er åpne så skal jeg ikke klage. Anonymkode: 5c6d1...5f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå