Gå til innhold

Sende han i bursdag eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er innvitert i barnebursdag på fredag der de blir 11 fra samme klasse. Men nå er det jo anbefalt å ha maks 5 gjester på besøk. Hadde barnet deres fått lov å gå i bursdagen eller ikke?

Anonymkode: 0946b...ae7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sønnen min er innvitert i barnebursdag på fredag der de blir 11 fra samme klasse. Men nå er det jo anbefalt å ha maks 5 gjester på besøk. Hadde barnet deres fått lov å gå i bursdagen eller ikke?

Anonymkode: 0946b...ae7

Trodde at det var lov så lenge de er i samme klasse/kohort?

Anonymkode: a4896...2d5

Skrevet

Så du tenker at det går greit å være sammen med klassevennene på dagtid, men ikke på kvelden?

Det er lov å bruke hodet litt, selv i denne tiden. 

Myndighetene har forøvrig også sagt at 5 pers regelen ikke gjelder barn som er i samme kohort. 

Så ja, jeg hadde selvsagt sendt barnet i selskap. 

Anonymkode: 68b35...256

Skrevet

Barn kan feire bursdag og halloween sammen med kohorten sin, som de fleste steder er klassen sin. Hadde så klart sendt i en klassebursdag, så lenge barnet ikke er sjuk.

Anonymkode: 83080...949

Skrevet

Hadde sendt ham i bursdag. 
Her arrangerer skolen Halloweenfest for 3 klassetrinn på lørdag og mine (5. og 7.klasse) skal dit 

Anonymkode: 08f74...3ba

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde sendt ham i bursdag. 
Her arrangerer skolen Halloweenfest for 3 klassetrinn på lørdag og mine (5. og 7.klasse) skal dit 

Anonymkode: 08f74...3ba

Det er vel ikke helt greit?

Anonymkode: a4896...2d5

Skrevet

Så lenge han er i barneskoøealder er detgreit, men ikke om han er eldre.

Anonymkode: 7b6db...6f6

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke helt greit?

Anonymkode: a4896...2d5

For min del er det helt greit 

Anonymkode: 08f74...3ba

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel ikke helt greit?

Anonymkode: a4896...2d5

Nei, det er faktisk ikke greit. 

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Sønnen min er innvitert i barnebursdag på fredag der de blir 11 fra samme klasse. Men nå er det jo anbefalt å ha maks 5 gjester på besøk. Hadde barnet deres fått lov å gå i bursdagen eller ikke?

Anonymkode: 0946b...ae7

Ja ,de er jo sammen hver dag uansett, her skal min i bursdag på halloween

Anonymkode: 9b076...452

Skrevet

sett dere inn i reglene! ikke vær strengere enn FHI er. 

Anonymkode: 65bde...606

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...