Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Går det rett i søpla eller skal det leveres på apoteket? Hva med andre kremer? Anonymkode: 076d8...3f4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 I søpla. Apoteket skal kun ha legemidler i retur Anonymkode: 9b70e...bf6
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Restsøppel, men hvorfor ikke heller bruke restene? Anonymkode: 1effa...527
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Restsøppel, men hvorfor ikke heller bruke restene? Anonymkode: 1effa...527 Gått ut på dato for lengst. Anonymkode: 076d8...3f4
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #6 Skrevet 27. oktober 2020 I søpla selvsagt, hvor ellers? Anonymkode: 8dde8...847
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #7 Skrevet 27. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gått ut på dato for lengst. Anonymkode: 076d8...3f4 Selv om det går ut på dato virker det. Greit å bruke på dager jeg ikke trenger så sterk faktor. Anonymkode: 1effa...527
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #8 Skrevet 27. oktober 2020 Du kan jo bare bruke det som bodylotion i stedet for å kaste den? Så lenge den ikke lukter vondt da. Ellers er det restavfall, ja. Anonymkode: 3bc65...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå