Gå til innhold

Solkrem, hvor kaster jeg det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det rett i søpla eller skal det leveres på apoteket? Hva med andre kremer?

Anonymkode: 076d8...3f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I søpla. Apoteket skal kun ha legemidler i retur

Anonymkode: 9b70e...bf6

Skrevet

I søppla.

Anonymkode: 05cf8...487

Skrevet

Restsøppel, men hvorfor ikke heller bruke restene?

Anonymkode: 1effa...527

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Restsøppel, men hvorfor ikke heller bruke restene?

Anonymkode: 1effa...527

Gått ut på dato for lengst. 

Anonymkode: 076d8...3f4

Skrevet

I søpla selvsagt, hvor ellers?

Anonymkode: 8dde8...847

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gått ut på dato for lengst. 

Anonymkode: 076d8...3f4

Selv om det går ut på dato virker det. Greit å bruke på dager jeg ikke trenger så sterk faktor. 

Anonymkode: 1effa...527

Skrevet

Du kan jo bare bruke det som bodylotion i stedet for å kaste den? Så lenge den ikke lukter vondt da. 
 

Ellers er det restavfall, ja. 

Anonymkode: 3bc65...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...