Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #1 Skrevet 27. oktober 2020 Han har hatt begge deler. Klokke fungerte egentlig. Men han ville ha mobil... det som skjer nå er at jeg får ikke tak i gutten min. Fordi han klarer ikke å passe på en mobil.. den blir liggende hjemme... er han for gammel for en sånn klokke? Anonymkode: 1a032...13a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #2 Skrevet 27. oktober 2020 Nei, 9-åringen min bruker det fortsatt. Har begge deler, men velger ofte klokka. Anonymkode: d2a17...1bf
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #3 Skrevet 27. oktober 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, 9-åringen min bruker det fortsatt. Har begge deler, men velger ofte klokka. Anonymkode: d2a17...1bf Oki. Lurer på å kjøpe ny siden den gamle er slitt og knust skjerm. Anonymkode: 1a032...13a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Hvis de ikke greier holde styr på telefonen greier de ikke holde styr på klikka heller. De har jo ikke lov å ha den på seg i skoletida og da blir den enten liggende i sekken eller rotet bort. Anonymkode: b547c...bb1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis de ikke greier holde styr på telefonen greier de ikke holde styr på klikka heller. De har jo ikke lov å ha den på seg i skoletida og da blir den enten liggende i sekken eller rotet bort. Anonymkode: b547c...bb1 Jo. Det er skolemodus på klokken Anonymkode: 1a032...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå