Gå til innhold

Viafree, hvem kontakter jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg har begynt å bruke viafree en del, men har sett på en serie jeg har sett mange ganger før andre steder. Det som irriterer meg er at de har fjernet veldig mye av handlingen. Altså, vi snakker minst 40% av serien. Og jeg er glad det finnes en viafree, men jeg blir litt irritert når såpass mye er fjernet. 

Så det jeg lurer på, kan jeg kontakte dem og evt hvordan? 

Anonymkode: c9673...a68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du kontakte dem? Episodene er ikke fjernet fordi de er late eller kjipe, men fordi de ikke har rettigheter til akkurat de episodene. Kanskje du finner dem et annet sted? Dessuten finner du helt sikkert kontaktinfo selv, hvis du gidder å lete.

Anonymkode: d0b8d...3ea

Skrevet

Det ligger gratisepisoder der, vil du se de som koster penger må du gjøre det på en strømmetjeneste som du betaler for.

Det er ikke viafree som fjerner episoder, det er produsenten som priser de så de ikke kan ligge der...

Anonymkode: a8e1a...648

Skrevet

Episodene er ikke fjernet, men mye av innholdet i episodene. 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Episodene er ikke fjernet, men mye av innholdet i episodene. 

Det er garantert ikke Viafree som har gjort det, antagelig har produsenten gjort det før de gav de fra seg.

Men det er jo bare å spørre, de har helt sikkert en facebookside du kan sende en melding i eller en chattefunksjon på nettsiden sin.

Anonymkode: a8e1a...648

Skrevet

Betal for viaplay, så finner du sikkert hele innholdet. 

Anonymkode: d1361...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...