Gå til innhold

Blødning under sex...igjen! Tilbake til legen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i lengre tid slitt med blødninger under sex, da særlig i forkant av mensen. Tok til slutt kontakt med legen, for et par ganger skjedde det også midt mellom menstruasjoner. Hun mente spiralen hadde skylda, så den er tatt ut. Tok nye celleprøver, disse var heldigvis fine! Har hatt sex noen få ganger nå etter sist mens/evnt blødning fordi jeg tok ut spiral (det gikk litt i ett, litt vanskelig å vite hva som var hva). I dag, igjen, begynte jeg å blø når vi hadde sex. Og jeg som endelig hadde begynt å slappe av fordi ingenting hadde skjedd de siste gangene... Kan mensen om ikke lenge ha noe å si? Må nevnes at jeg er i 40-åra, og at spiralen (for gammel), kan ha tulla med syklusen... Nå kjenner jeg nervøsiteten komme tilbake, og krysser fingrene for at mensen kommer innen rimelig tid...

Noen som har opplevd liknende?

Anonymkode: d05df...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om en time til gynekolog. Jeg har hatt slik i år og fått vite hva og hvorfor av min gynekolog, så nå bryr jeg meg ikke lengre når det skjer (vært singel i tre år nå, så aner ikke om noe har endret seg ang dette) 

Jeg forklarte hva og hvorfor, han spurte og gravde, sjekket og kunne enkelt si hva det var. Hos meg så er det tynne blodårer som sprekker. Jeg blør ikke mye, men ser jo deg er litt blod. Er kun når jeg har sex. 

Anonymkode: 3387c...245

Skrevet

Jeg blør hver gang vi har sex. 

Har sjekket det flere ganger, men ingenting galt.

Anonymkode: ee751...88d

Skrevet

Ja, du bør ha en ny time hos gynekolog, for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: 95a5d...a81

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Be om en time til gynekolog. Jeg har hatt slik i år og fått vite hva og hvorfor av min gynekolog, så nå bryr jeg meg ikke lengre når det skjer (vært singel i tre år nå, så aner ikke om noe har endret seg ang dette) 

Jeg forklarte hva og hvorfor, han spurte og gravde, sjekket og kunne enkelt si hva det var. Hos meg så er det tynne blodårer som sprekker. Jeg blør ikke mye, men ser jo deg er litt blod. Er kun når jeg har sex. 

Anonymkode: 3387c...245

Jeg blør heller ikke utenom, og blør heller ikke hver gang jeg har sex. Bare en gang innimellom. Trodde som sagt at nå som spiralen var fjerna, at ting hadde ordna seg, siden jeg ikke blødde de to siste gangene jeg hadde sex. Før det skjedde igjen i går. Innbiller meg at jeg burde blø hver gang hvis noe er alvorlig galt. Siden celleprøver var bra, er det ihvertfall ikke kreft i livmorhalsen. Har sendt melding til legen og spurt henne om råd. HI

Anonymkode: d05df...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...