Gå til innhold

Takk for nyansering denne gangen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på seks, og har følt litt på dette med veldig firkantede regler på antall personer. Nå ble for første gang dette nyansert, og det synes jeg er veldig bra! Synes de nye reglene var bra jeg, flere?

Anonymkode: 24594...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt Nord-Korea. Ikke bra. Enda flere muligheter for å angi naboen, skape splid og uvennskap. 

Anonymkode: 5619d...4a5

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt Nord-Korea. Ikke bra. Enda flere muligheter for å angi naboen, skape splid og uvennskap. 

Det er jo fortsatt anbefalinger nasjonalt, da. Fordelen er nå at store familier fortsatt kan være litt sosiale i hvert fall. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det er jo fortsatt anbefalinger nasjonalt, da. Fordelen er nå at store familier fortsatt kan være litt sosiale i hvert fall. 

Hæ? Nei. Før kunne man være 20 stk samlet i private hjem. 

Skrevet

Kan man straffes om man samles flere?

Anonymkode: 37e56...d30

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? Nei. Før kunne man være 20 stk samlet i private hjem. 

Ikke i våres, da var det fem personer. Så ble det lokale tiltak på maks 10 her jeg bor.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan man straffes om man samles flere?

Anonymkode: 37e56...d30

Ikke på de nasjonale retningslinjene, men det kan bli lokale regler man kan straffes for å bryte.

Anonymkode: 5431d...98f

Skrevet

Synes det er supert med fem gjester istedenfor ti personer totalt. Det gjør at familier med mange barn også kan ha besøk.

Anonymkode: e495f...9c7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er supert med fem gjester istedenfor ti personer totalt. Det gjør at familier med mange barn også kan ha besøk.

Anonymkode: e495f...9c7

Nettopp! Og det begrenser antallet mye for unge og enslige som vil ha fest og da bare kan invitere fem i stedet for ni personer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...