Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #2 Skrevet 26. oktober 2020 Vil si den er vanlig til romslig grunnet modell. Jeg har 38 i sko og kjøpte denne i 39 for å ha ullsokker i den Dessverre skuffet, håpet den skulle være varmere, men er jo «plast» så må vel nesten regne med at den kjennes litt kjøligere Anonymkode: e1a06...656
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #3 Skrevet 26. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil si den er vanlig til romslig grunnet modell. Jeg har 38 i sko og kjøpte denne i 39 for å ha ullsokker i den Dessverre skuffet, håpet den skulle være varmere, men er jo «plast» så må vel nesten regne med at den kjennes litt kjøligere Anonymkode: e1a06...656 Jeg tenkte kjøpe den til datteren min på 9 år. Hun bruker 37 i sko. Vet ikke om jeg skal kjøpe 37 eller 38. Hva tror du? Anonymkode: 8e7be...8d9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg har brukt samme størrelse som jeg gjør i alle andre sko, vil si de er normale i str når det gjelder lengde, men de er brede/runde i fasongen. Anonymkode: 39480...3fc
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har brukt samme størrelse som jeg gjør i alle andre sko, vil si de er normale i str når det gjelder lengde, men de er brede/runde i fasongen. Anonymkode: 39480...3fc Dette 👆🏻 Har hun de typiske smale små «jenteføttene» Ville jeg ikke gått opp en størrelse. Har hun litt «klumpete» fot med høy vrist så hadde jeg gått for størrelsen opp, tykke sokker og en ullsåle Beste er å bestille fra en butikk som har lette retur ordninger, blir det feil så kan dere bytte Anonymkode: e1a06...656
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette 👆🏻 Har hun de typiske smale små «jenteføttene» Ville jeg ikke gått opp en størrelse. Har hun litt «klumpete» fot med høy vrist så hadde jeg gått for størrelsen opp, tykke sokker og en ullsåle Beste er å bestille fra en butikk som har lette retur ordninger, blir det feil så kan dere bytte Anonymkode: e1a06...656 Takk for svar. Bestilte 1 str opp. Så kjøper jeg ullsåle. Anonymkode: 8e7be...8d9
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 De er ganske normale i lengde men romslige i bredden. vær obs på at de er ganske tunge! Anonymkode: 079a8...753
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De er ganske normale i lengde men romslige i bredden. vær obs på at de er ganske tunge! Anonymkode: 079a8...753 Håper hun klarer å gå med de da.... Anonymkode: 8e7be...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå