Gå til innhold

Mansjettknapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags mansjettknapper til en ung mann i tjueåra er fine, er det "moter" og "stiler" av mansjettknapper?

Anonymkode: ac61b...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ønsker han seg det? Mine gutter bruker bare skjorter med knapper nederst i ermene, trodde nesten ikke man fikk kjøpt annet lenger? Men slipsnål har de da, og bruker hver gang de pynter seg...

Hva tenker du i pris da, du får vel sånt, akkurat som slipsnåler i alle slags metaller og da til veldig forskjellig pris? Hva slags slipsnål og beltespenne bruker han, ønsker han noe som er i samme metall?

Anonymkode: 62d27...d02

Skrevet

Her i området så er det in med mansjettknapper. Ingen dyre, de kan godt være billige fra kina. Jo rare de er jo kulere. Jeg har to tenåringsjenter, så har måtte kjøpe på nett for de. For de jeg syns er kule, er vist så rare og stygge at de er helt perfekte mener de. Så perrfekt kompisgave. 

Ser gutta som er innom her bruker mansjettknapper også. Merkelig mote omdagen syns jeg. Skjorte og diger hettegenser over med rare mansjettknapper. 

Anonymkode: 73c08...6f9

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her i området så er det in med mansjettknapper. Ingen dyre, de kan godt være billige fra kina. Jo rare de er jo kulere. Jeg har to tenåringsjenter, så har måtte kjøpe på nett for de. For de jeg syns er kule, er vist så rare og stygge at de er helt perfekte mener de. Så perrfekt kompisgave. 

Ser gutta som er innom her bruker mansjettknapper også. Merkelig mote omdagen syns jeg. Skjorte og diger hettegenser over med rare mansjettknapper. 

Anonymkode: 73c08...6f9

Haha, så gøy.

Ungdommen må jo finne på noen ting som skal skille deres generasjon fra vår, sånn har det alltid vært. Hår, musikk, klær osv som viser at de er en ny generasjon av unge.

Morsomme mansjettknapper var da en veldig fantasifull og morsom greie, den hadde jeg smilt bak hånden av altså ;)

Anonymkode: 62d27...d02

Skrevet

Det høres veldig kult ut, et helt nytt område for meg (mannen har et par som aldri brukes), nå er det er en fin nevø som ønsker seg og jeg kan selvsagt fritte ham ut, men jeg tenkte å finne ut litt selv først.

Anonymkode: ac61b...251

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...