Gå til innhold

Noen som har blitt gravide i moden alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 år og har lyst på ett barn med min nye mann. Han er yngre enn meg. Er redd for at jeg ikke kan bli gravid. Forrige gang var jeg 31 år og da gikk det på første forsøk. Regner med at det blir en lenger prøveperiode nå. Har regelmessig mens og tydelig eggløsning.  Noen solskinnshistorier?

Anonymkode: a903a...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått 2 stykk etter fyllte 39 år :) Den første brukte vi nok over 1 år på, og den siste kom ganske så fort etter. Har ei venninne som fikk sin siste som 48 åring og også den kom etter par prøvninger,

Skrevet

Fikk barn 2 mnd før fylte 40. Hadde ingen problemer med å bli gravid. 

Du må bare prøve.

Anonymkode: 9aaf0...225

Skrevet

Ble gravid som 37 åring ved et uhell. Termin om 2 dager, så vil vel påstå at det ikke er noe i veien med fruktbarheten selv i moden alder 😊

Anonymkode: a4f8a...360

Skrevet

Siste kom da jeg var nesten 40. Gravid på første forsøk. Men det var i grevens tid, er nå 44 og er kommet i overgangsalderen. 

Anonymkode: baed4...b28

Skrevet

Pappa og hans nye kone fikk barn da hun var 42 år, det var ikke planlagt i det hele tatt, rett og slett en "opsann". 

Naboen fikk barn da hun var 41 år, planlagt. Hun har sagt det tok 3-4 mnd så hun var ihvertfall ganske fruktbar.

Svigermor fikk min mann da hun var 40 år, hun sier også at det var planlagt og at hun ble gravid med en gang. Han er en atpåkladd som de bestemte seg for å få da de to søsknene hans begynte bli litt store.

Anonymkode: c03cf...5f9

Skrevet

Fikk mitt barn nr 2 da jeg var 42 år. Hadde en MA først og brukte ca 6 mnd på å bli gravid igjen etter det. 

Skrevet

Jeg rakk akkurat å fylle 39 da jeg ble mor igjen for tredje gang. Han var planlagt og ikke vanskelig å få til.

Skrevet

Følger denne.Vurderer siste barn rett over fylte 40 :)

Anonymkode: 2cb7d...016

Skrevet

Fikk tredje en måned før jeg ble 40, ikke mer problemer med den enn de andre

Anonymkode: 3b4ae...efd

Skrevet

32år da jeg fikk siste. Tok 6mnd med ett betydelig kjent fertilitetsproblem 😊

Anonymkode: 5c1c4...e38

Skrevet

De foregående gikk på første/andre forsøk. Den siste, som ble født da jeg var sent i tredveåra, tok det fire år med...

Anonymkode: 088d3...09f

Skrevet

Ble uplanlagt gravid som førtiåring (kondom og sikre perioder). Forrige barn tok tre år å lage og jeg mistet ni ganger før det gikk. Han kom på tredje ivf-forsøk. Den lille uplanlagte kommer i løpet av to uker. 🙂

Anonymkode: 1d495...48a

Skrevet

Jeg fikk 3 tidlig da jeg var 18, 21 og 24. de 2 siste kom når jeg var 41 og 43 samme far

Anonymkode: bbe4e...707

Skrevet

Har blitt gravid fire ganger etter fylte førti. Ble raskt gravid, men med høy alder øker risikoen for skade på foster så jeg hadde missed abortion med tvillinger i uke 10 og senabort pga kromosomfeil i uke 16. Så to avbrutte og to fullførte svangerskap i tidsrommet 40-42 år her. 

Anonymkode: a7725...2a7

Skrevet

Hmm.. dette «beviser» at det er mulig I hvert fall. Jeg har blitt veldig lett gravid tidligere og har aldri spontanabortert, så det tilsier kanskje at det går bra, selv om jeg selvsagt er forberedt på lengre prøvetid og mulige komplikasjoner. 

Skrevet

Kjenner ei på 45 som nylig fikk baby. Aner ikke hvor lang tid de brukte altså. 😉 

Anonymkode: 674b7...f6e

Skrevet

Jeg fikk mitt siste barn når jeg var 46 år. Vi prøvde ikke engang, var bare plutselig gravid 😃 Ikke planlagt,men veldig velkomment 😊

Anonymkode: 9af36...fb5

Skrevet

Var 39 med sønnen min. Gravid nå og rekker å bli 41 før termin. Like fruktbar nå som de to første i 20 årene.

Anonymkode: e6e94...685

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 39 år og har lyst på ett barn med min nye mann. Han er yngre enn meg. Er redd for at jeg ikke kan bli gravid. Forrige gang var jeg 31 år og da gikk det på første forsøk. Regner med at det blir en lenger prøveperiode nå. Har regelmessig mens og tydelig eggløsning.  Noen solskinnshistorier?

Jeg ble gravid med ett uhell når jeg var 40 år.

Anonymkode: 76b3c...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...