Gå til innhold

Hva gir dere barna mellom 7 og 9 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gi han Pad Patrol tårnet, så får han litt til ,men vet liksom ikke hva :) må gi litt klær da, selvom det er kjedelig,men nå har han vokst ut av det meste av str 122/128, så da trenger han klær :)

hva får deres gutt?

Anonymkode: 606fc...4b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har oppdratt barnet ditt til at klær er kjedelig gave å få så lykke til.

Anonymkode: 30daf...257

Skrevet

Jeg kunne ha gitt Pad Patrol tårnet til min gutt på 5 år, ville ikke gitt det til en på 7-9 år.
Den gang vår eldste var på den alderen gikk det mye i lego

Anonymkode: f953f...49e

Skrevet

Min var lei paw patrol tårnet når han var rundt 4/5. Kanskje gi en gave som varer lengre? Min er litt eldre enn din og litt mer opptatt av klær. Så han blir kjempe glad om han får en hettegenser el. Så han får klær til jul av meg, får så mye leker av øvrig familie :) 

Anonymkode: 0f526...ab9

Skrevet

Den ene her ønsker seg Lego, bambustøy (fordi han elsker mykheten og har utpreget atopisk eksem).

8 åringen ønsker seg en switch.

Anonymkode: 6fc29...157

Skrevet

Min 7,5 åring ønsker seg blant annet Super Mario Lego, en del spill til Switchen og noen spesifikke bamser :)

Anonymkode: 8f9b9...cbc

Skrevet

Jeg har jenter men svarer likevel. De er 7 og 9. 

paw patrol har de ikke lekt med på mange år..

her tenker vi på skateboard, surfebrett, bøker, klær, rainbocorns, barbie til yngste kanskje? Eldste trenger nå mer utstyr til svømmetreningen og ønsker seg det.  Øredobber er også på ønskelistene. 

Anonymkode: 42568...919

Skrevet

Jeg pleier å holde meg til “something they want, something they need, something to wear and something to read”. Så det blir alltid en bok og et klesplagg. Åtteåringen får i tillegg fotballutstyr og noe gøy vi ennå ikke har pønsket ut (må lese ønskelisten først)😊

Anonymkode: 20876...2f0

Skrevet

Her var det mye fint :) Han ønsker seg den så derfor får han det :)

Men mange andre fine tips her også

Skrevet

Man selger Paw Patrol lekene sine når man blir sju år....

Anonymkode: ef66c...090

Skrevet

Det går jo litt på interesser da. Sønnen min på 9 år har ikke lekt med leker siden 1.klasse. Jeg tenkte å kjøpe ett playstationspill han ønsker seg,vurderer laserpistol sett og kanskje krystallsett som jeg tror er noe for han. Han elsker alt med krystall eller finr steiner.

Anonymkode: e339b...bac

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja gud forby at en 7-åring får lov til å være BARN, med sine egne interesser. Trodde ikke det var øvre aldersgrense på å leke med leker. For min del syns jeg det er helt topp med barn som leker istedenfor å bli ungdom og også bli behandlet som det, fra de er 8-9 år. «Mine barn leker ikke med leker» er ikke noe å skryte av i mine øyne.

Skrevet
5 timer siden, Listedamen skrev:

Ja gud forby at en 7-åring får lov til å være BARN, med sine egne interesser. Trodde ikke det var øvre aldersgrense på å leke med leker. For min del syns jeg det er helt topp med barn som leker istedenfor å bli ungdom og også bli behandlet som det, fra de er 8-9 år. «Mine barn leker ikke med leker» er ikke noe å skryte av i mine øyne.

Enig !

Min 7 åring har paw Patrol båt og leker med den nesten hver dag. Han har kun 1-2 timer med skjermtid og da må resten av tiden fylles med leking 😊

Anonymkode: 75fd6...a4c

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg pleier å holde meg til “something they want, something they need, something to wear and something to read”. Så det blir alltid en bok og et klesplagg. Åtteåringen får i tillegg fotballutstyr og noe gøy vi ennå ikke har pønsket ut (må lese ønskelisten først)😊

Anonymkode: 20876...2f0

Dette var en fin regle! Den var nyttig ☺️

Anonymkode: 04ece...62d

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

altså heller at han leker enn og bare sitte og se på tven eller ipad hele dagen

Skrevet

Leker de kan bruke ute er en slager her. Kommer sikkert an på hvor man bor da, men her er det en del snø om vinteren, så alt som kan brukes til leking og herjing ute holder dem opptatt og unna skjermene store deler av vinteren. Min erfaring er at dukker, småbiler og diverse figurer de skal sitte og dille med inne bare er gøy den første dagen. Etter det ender de som regel i en skuff.

Anonymkode: eae40...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...