Gå til innhold

Venninne som velger typen forran meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min har et barn på 2 år og har nettop fått seg en type. Og nå kranglet vi.. Jeg vet ikke om jeg overreagerte litt.. Men kort historie.

Hun er ca 2 ganger med typen i uken, og denne helgen er det halloween fest hos en kompis av henne, og jeg skjenner ikke disse folka.. og jeg er veldig sjenert.. Hun hadde tydeligvis avtalt med typen at de skal henge litt før festen, (drikke litt) og at hun og han kan treffe meg på veien  eller busstoppet som er nærme festen (jeg skjenner heller ikke typen), og spurte om jeg kunne treffe henne hos seg og ta følge sammen med de men da mente hun at hun hadde avtalt og værme typen og at det er lettere for hun og han og treffe meg nærme festen eller busstoppet.. Følte som hun aviste meg siden følte at hun heller ikke ville ha meg hjemme hos seg sammen med henne og typen eller ta følge sammen i fra henne.. Og til slutt mente hun at hun ikke vil at jeg skal føle meg som «tredje julet» og at jeg maste litt for mye om og treffe de hjemme hos henne eller møte henne nærme der hun bor.. har en følelse som hun ikke vil henge med meg når hun er med typen..

Tenkte dette forumet kunne gi meg litt svar om hva jeg skal si til henne?

Anonymkode: 4d403...bf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker litt klengete og needy. Du bør si ‘ok. vi møtes på busstoppen’ 

Anonymkode: 8c3e5...a6e

Skrevet

Tror ikke du er gammel nok til å dra på fest...

Anonymkode: e2a48...810

Skrevet

Du høres fryktelig innpåsliten ut, møt de på veien til festen sånn som de vil. 

Anonymkode: 82137...ad3

Skrevet

Festing i disse dager er vel uansett ikke helt  greit??

Anonymkode: 419c1...969

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Festing i disse dager er vel uansett ikke helt  greit??

Anonymkode: 419c1...969

Det er til sammen 10 personer men jeg sa til henne at jeg skulle på en annen fest siden jeg trodde vi skulle ta følge..

Skrevet

Parterapimateriale😅

Anonymkode: cccff...c04

Skrevet

Huff. Fjortis i både tankesett og skrivemåte. Fikk kløe både i øynene og i kleinhetsradaren.

Anonymkode: ae4a4...633

Skrevet

Du som bor hos foreldrene dine som prøver deg på å snu problemstillingen slik at du later som om du er venninnen din? Du er nok en kjip venninne og virker enormt umoden og selvsentrert både her og i andre innlegg.

Anonymkode: fe5bd...d42

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Fjortis i både tankesett og skrivemåte. Fikk kløe både i øynene og i kleinhetsradaren.

Anonymkode: ae4a4...633

Enig, hun er nok ikke gammel nok til å gå på fest... 

Anonymkode: db331...978

Skrevet

Det kan være vondt, men jeg tipper at når dere begynner på ungdomsskolen kan dere begge finne nye venner.

Anonymkode: 1a908...ae7

Skrevet

Jøjemeg, høres ut som dere er 14 år...

Anonymkode: 3e916...ef8

Skrevet

Nei dette er ikke rett forum. Her er det voksne. Kanskje du finner noen på din egen alder å prate med om dette.

Anonymkode: b4208...f35

Skrevet

Enten er dette et dårlig forsøk på trolling, eller så er du langt fra voksen nok til å dra på fest. Ikke at man i det hele tatt skal dra på fest med det smittetrykket vi har i landet pr. dato, forresten. 

Anonymkode: 74a01...e2c

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er til sammen 10 personer men jeg sa til henne at jeg skulle på en annen fest siden jeg trodde vi skulle ta følge..

Seriøst? Ble du virkelig SÅ sur? For så lite.. 

Anonymkode: 6de43...45c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du som bor hos foreldrene dine som prøver deg på å snu problemstillingen slik at du later som om du er venninnen din? Du er nok en kjip venninne og virker enormt umoden og selvsentrert både her og i andre innlegg.

Anonymkode: fe5bd...d42

Det er samme jente som har skrevet en haug av innlegg og snur problemstillingen for å prøve å få støtte.

flytt ut hjemmefra, bli voksen og ta ansvar for deg selv og barnet ditt.Da vil du ikke henge deg opp i slike ubetydelige problemstillinger.

Anonymkode: d27dc...359

Skrevet

Nå skjenner jeg at svarene du får blir litt skjedelige! Klart du kan spørre her som det er mange skjempegamle skjærringer!

Hun liker nok skjæresten bedre enn deg akkurat nå, men om ikke så skjempelenge vil dere være bestisser igjen, og være lamme mange du ikke skjenner fra før å sånn. Blir skjempebra, å sånn.

Anonymkode: 56d66...f5e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå skjenner jeg at svarene du får blir litt skjedelige! Klart du kan spørre her som det er mange skjempegamle skjærringer!

Hun liker nok skjæresten bedre enn deg akkurat nå, men om ikke så skjempelenge vil dere være bestisser igjen, og være lamme mange du ikke skjenner fra før å sånn. Blir skjempebra, å sånn.

Anonymkode: 56d66...f5e

🤣🤣🤣

Anonymkode: 82137...ad3

Skrevet

Skjønner du ikke at hun vil kose seg litt med typen før hun drar på fest? Det er han som er kjæresten hennes, ikke du. 

Anonymkode: 06e9f...27a

Skrevet

Jaja, nå er det maks 5 stk. som kan treffes. 😉

Anonymkode: c432a...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...