Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 jeg må innrømme at jeg er misfornøyd med sexlivet. I tiden fra hverandre hadde jeg et forhold til en annen som var helt annerledes i senga. Det jeg føler nå er at forspill for min mann kun handler om å få meg klar, slik at han kan få det han vil. Han mister ofte ereksjonen når han går ned på meg f. eks, jeg tenker at den aktiviteten kjeder han litt? Han prøver aldri å få meg til å komme flere ganger og jeg opplever liksom at han tar raskeste vei i mål og ikke tenker på at jeg også har utbytte av penetrering. Han vil veldig gjerne ha sex med meg, men jeg føler liksom at jeg kunne ha vært hvem som helst og at det er veldig mekanisk. Jeg innser også at det nok har vært preget av dette tidligere også. Noen som har klart å snu en sånn situasjon? Vi sliter med kommunikasjonen, så jeg aner ikke hvirdan jegskal gå frem. Anonymkode: 66dc6...8e0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Hvorfor mente dere at det var en god idé å bli sammen igjen når dere ikke greier å kommunisere med hverandre, og på toppen har et dårlig sexliv? Søk hjelp slik at dere kan lære dere å kommunisere med hverandre, og så kan dere kommunisere om sexlivet etterhvert og ev. få hjelp til det også. Skal det fungere så må dere begge to forplikte dere til å gå inn for å snu kommunikasjonen. Hvis ikke har det egentlig ingen vits. Snakk med ham, si det hvordan det er for deg, men uten å kritisere ham (og ta det opp når dere ikke har sex!). Bli tydeligere på hva som er godt for deg, formidle det, kanskje ta litt mer styring når dere har sex. Anonymkode: d131d...c02
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Sånn er det når du tilbake en mann som har vært utro mot deg.. Anonymkode: 78ba0...9b7
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 når du tar tilbake* Anonymkode: 78ba0...9b7
Hengebukksvinet Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn er det når du tilbake en mann som har vært utro mot deg.. Anonymkode: 78ba0...9b7 Hvor leser du at mannen har vært utro?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 8 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Hvor leser du at mannen har vært utro? Vet hvem hun er.. Anonymkode: 78ba0...9b7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet hvem hun er.. Anonymkode: 78ba0...9b7 Det gjør du helt tydelig ikke. Tonen i svaret ditt tilsier at du er kjip, lite empatisk og veldig dømmende ovenfor et menneske som har opplevd noe vondt. Jeg kan selvsagt ikke være sikker på om mannen noen gang var utro mot meg før separasjonen, men jeg hadde ingen grunn til mistanke. Jeg vet ikke hvorfor jeg gidder å svare deg, kanskje mest fordi jeg tenker at om du sprer gift rundt den kvinnen du antar at jeg er, så skal du i alle fall ikke spre det som står i dette innlegget og påstå at det også handler om henne. Anonymkode: 66dc6...8e0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #8 Skrevet 26. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor mente dere at det var en god idé å bli sammen igjen når dere ikke greier å kommunisere med hverandre, og på toppen har et dårlig sexliv? Søk hjelp slik at dere kan lære dere å kommunisere med hverandre, og så kan dere kommunisere om sexlivet etterhvert og ev. få hjelp til det også. Skal det fungere så må dere begge to forplikte dere til å gå inn for å snu kommunikasjonen. Hvis ikke har det egentlig ingen vits. Snakk med ham, si det hvordan det er for deg, men uten å kritisere ham (og ta det opp når dere ikke har sex!). Bli tydeligere på hva som er godt for deg, formidle det, kanskje ta litt mer styring når dere har sex. Anonymkode: d131d...c02 Vi er i en utprøvingsfase for å se om vi kan få det til å fungere. Problemet er at jeg føler at jeg har så mye å «utsette på han», alt er egentlig ting som handler om kommunikasjon. Likevel så føler jeg at jeg hakker veldig på han om jeg skal fortelle ham alt som er «galt» hele tiden. Han er så glad for at jeg ville prøve igjen og jeg vil ikke såre ham mer enn jeg alt har gjort. Jeg visste ikke hvordan sex kunne være og var egentlig fornøyd med sexlivet før. Andre snakker om menn som ikke gadd å sette seg inn i kvinnelig orgasme etc. Likevel tok jeg meg i å tenke det som sto i HI noen ganger, men da hadde jeg ikke den erfaringen jeg har nå. Han vet at jeg var med en annen da vi var separert, han vet ikke hvor glad jeg var/er i den andre men jeg føler meg sikker på at han vil bli veldig såret fordi han vil skjønne hvorfor jeg tar det opp nå. Vi skal nok i terapi, men det er mye annet som står på nå som er større (dødsfall i familien og en av våre nærmeste som har det tøft). Anonymkode: 66dc6...8e0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #9 Skrevet 26. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi er i en utprøvingsfase for å se om vi kan få det til å fungere. Problemet er at jeg føler at jeg har så mye å «utsette på han», alt er egentlig ting som handler om kommunikasjon. Likevel så føler jeg at jeg hakker veldig på han om jeg skal fortelle ham alt som er «galt» hele tiden. Han er så glad for at jeg ville prøve igjen og jeg vil ikke såre ham mer enn jeg alt har gjort. Jeg visste ikke hvordan sex kunne være og var egentlig fornøyd med sexlivet før. Andre snakker om menn som ikke gadd å sette seg inn i kvinnelig orgasme etc. Likevel tok jeg meg i å tenke det som sto i HI noen ganger, men da hadde jeg ikke den erfaringen jeg har nå. Han vet at jeg var med en annen da vi var separert, han vet ikke hvor glad jeg var/er i den andre men jeg føler meg sikker på at han vil bli veldig såret fordi han vil skjønne hvorfor jeg tar det opp nå. Vi skal nok i terapi, men det er mye annet som står på nå som er større (dødsfall i familien og en av våre nærmeste som har det tøft). Anonymkode: 66dc6...8e0 OK, her er det jo en rekke ting som det er viktig å separere fra hverandre. I og med at dere har hatt et brudd, er det MEGET fornuftig å gå i parterapi for å lære dere å snakke sammen (kommunikasjon) samt også å få en slags forventningsavklaring til forholdet! Og du....hold hakkingen til et absolutt minimum! Snakker av erfaring. Velg hvilke områder du MÅ ta opp, og hvilke områder som du rett og slett skal...la gå. Så har dere mye ekstra nå i forbindelse med dødsfall/utfordringer i familien. Dette er jo med på å legge en "demper" på erotikken, så nå er kanskje ikke tiden for å gjøre opp status på hverken forhold eller sexliv. Når det gjelder sex ville jeg tenk som så: At han mister ereksjon ved oralsex er ikke nødvendigvis unikt. Det er kanskje litt høy forventning at han skal tenne på å slikke? Jeg tror jeg ville prøvd a sette av en gang i uken til ren erotikk, hvor dere er sensuelle og erotiske med hverandre, men ikke nødvendigvis har samleie. Innkjøp av bøker kan også være nyttig. Jeg tror jeg ville forsøkt å få han med på laget og ertet han litt opp i forhold til å prøve nye ting, pluss få snudd tankegangen litt fra "førstemann i mål" til " sensuell helaften". Vi mennesker er vanedyr..om han får deg til å komme, tenker han kanskje "hurra - min tur!" og så gjør han det han alltid har gjort...for det funker jo Lykke til!! Anonymkode: 71787...bb2
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #10 Skrevet 26. oktober 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen som har klart å snu en sånn situasjon? Vi sliter med kommunikasjonen, så jeg aner ikke hvirdan jegskal gå frem. Anonymkode: 66dc6...8e0 Klarte å snu den ved å snakke... Anonymkode: 0c6fa...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå