Gå til innhold

Han tenner på slikking i rumpa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en kjempefin mann på Tinder men han har en sær fetisj. Han vil slikke meg bak når vi har sex og at jeg skal gjøre det samme med han.

Siden han er en herlig mann på alle måter har jeg latt han gjøre det og gjort det på han uten at det tenner meg i det hele tatt. Syns det er mer rart enn ekkelt.

Veldig usikker på hvordan jeg skal takle dette hvis vi blir et par.

Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 541ee...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi rimmer hverandre ofte som en del av forspillet. Han rimmer meg oftere enn jeg rimmer han. Er ikke akkurat ubehagelig, så lar han bare slikke. Er bare å nyte hi. 

Anonymkode: 262b0...d06

Skrevet

Nooooooooooooo🤢🤢

Skrevet

Det viktige er at du ikke gjør noe du ikke ønsker. Men om du blir sammen med ham så må du jo nesten tenke at han forventer at dere skal fortsette med dette, siden han har vært så tydelig på at dette er noe som er så viktig for ham i sexlivet. Så blir det opp til deg om det er noe du ønsker å fortsette med.

Du bør forresten også være veldig påpasselig slik at han ikke rimmer deg og så slikker deg rundt klitoris og skjedeåpningen.

Jeg hadde kort kontakt på nettet med en mann som likte dette og også både ville fiste meg og at jeg skulle fiste ham. Veldig greit at han sa så tydelig fra, for det finnes ikke en celle i min kropp som tenner på tanken å stikke hånden opp i noens anal ;)

Anonymkode: 92a89...942

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det viktige er at du ikke gjør noe du ikke ønsker. Men om du blir sammen med ham så må du jo nesten tenke at han forventer at dere skal fortsette med dette, siden han har vært så tydelig på at dette er noe som er så viktig for ham i sexlivet. Så blir det opp til deg om det er noe du ønsker å fortsette med.

Du bør forresten også være veldig påpasselig slik at han ikke rimmer deg og så slikker deg rundt klitoris og skjedeåpningen.

Jeg hadde kort kontakt på nettet med en mann som likte dette og også både ville fiste meg og at jeg skulle fiste ham. Veldig greit at han sa så tydelig fra, for det finnes ikke en celle i min kropp som tenner på tanken å stikke hånden opp i noens anal ;)

Hva fader!?!?! Fiste en mann😱

Anonymkode: 53808...343

Skrevet

Det er det mange som tenner på. Men, man skal være komfortabel med det

Anonymkode: 371f0...13b

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva fader!?!?! Fiste en mann😱

Jepp... fikk meg en overraskelse selv, for jeg hadde den gang ikke en gang hørt om fenomenet ;)

Han drømte visst om å få mine "søte små hender langt opp i r*va".

Not my cup of tea...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jepp... fikk meg en overraskelse selv, for jeg hadde den gang ikke en gang hørt om fenomenet ;)

Han drømte visst om å få mine "søte små hender langt opp i r*va".

Not my cup of tea...

Nei herregud ikke min heller 🙈🙈

Skrevet

Æsj, blir man ikke syk av tarmbakterier? Er jo aldri 100% fritt for bakterier der. Hadde kastet opp 🤮

Anonymkode: 51bcc...440

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde kastet opp 🤮

Anonymkode: 51bcc...440

Finnes menn som tenner på det også.

Anonymkode: 78c5f...bdd

Skrevet

Huff, ja det er godt vi er forskjellig og liker forskjellige ting.

hvis du liker at han gjør det, så er det jo greit. Her hos meg hadde det vært 100% uaktuelt å bli slikket i analen. 

Enda mer uaktuelt hadde det vært å slikke manneanal tilbake, så om dette ikke er noe for deg HI så burde du være ærlig - istede for å «spille med» i starten. 

Anonymkode: 33d61...9ca

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har møtt en kjempefin mann på Tinder men han har en sær fetisj. Han vil slikke meg bak når vi har sex og at jeg skal gjøre det samme med han.

Siden han er en herlig mann på alle måter har jeg latt han gjøre det og gjort det på han uten at det tenner meg i det hele tatt. Syns det er mer rart enn ekkelt.

Veldig usikker på hvordan jeg skal takle dette hvis vi blir et par.

Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: 541ee...035

Thank u next

Anonymkode: cf63c...6fb

Skrevet

Sleike noen i rompa? Ehh, nei ellers takk🤮

Anonymkode: 62a42...2a4

Skrevet

Hadde aldri vært aktuelt her i gården. Verken på han eller av han. 

Om du ikke synes det er så greit, må du være ærlig og si det, så får han heller finne en annen som liker det om det er en deal breaker for han

Anonymkode: cf71e...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...