Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Kjøpte meg et par lysrosa dongeribukser i august. Er så lyse bukser egentlig bare sommerbruk? De er ikke så tynne i stoffet at de er kalde å gå med, men jeg tenker om fargen blir litt feil nå til høsten og vinteren. Ser ingen lyse farger på buksene i butikkene nå liksom..... Anonymkode: 3cfad...651
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Selv ville jeg aldri gått i rosa olabukser, men gå med det du har lyst til uavhengig årstid. Anonymkode: 836ae...a52
Listedamen Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Altså. Hvis du ønsker å gå med lys rosa bukse så går du med lys rosa bukse, helt fullstendig uavhengig av om kalenderen viser 1. juli eller 17. desember. Det står ikke nedskrevet i noe som helst lovverk at lyse klær er forbeholdt enkelte årstider. Endret 25. oktober 2020 av Listedamen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #4 Skrevet 26. oktober 2020 Neida jeg vet jo at det ikke er en egen lov på dette 😛 Men jeg ser lite bruk av hvite og lyse bukser på denne årstiden. Tenkte heller den kategorien, ikke hvorvidt jeg har lov eller ikke....... Anonymkode: 3cfad...651
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #5 Skrevet 26. oktober 2020 I mine øyne en typisk sommerbukse, høst og vinter bruker man andre farger. Men jeg hadde ikke reagert med sjokk om jeg møtte noen i lyse bukser nå for det, regner ikke med at noen kommer til å reagere. Litt upraktisk i regn og slapseføre med helt lyse bukser, det synes veldig godt om det spruter noen dråper møkkete vann oppover leggen din og tørker igjen, men bortsett fra det tror jeg ikke noen bryr seg. Anonymkode: 0ef06...bd5
Sommerkroppen 2029 Skrevet 26. oktober 2020 #6 Skrevet 26. oktober 2020 Hvite og helt lyse bukser tenker jeg er typiske sommerbukser. Sikkert ingen som reagerer om du går med dem nå, men selv legger jeg bort de lyse buksene mine til våren igjen. Nå går det mye i mørke farger og vanlig dongeri-farge.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #7 Skrevet 26. oktober 2020 Det kan man i grunn gjøre akkurat som man føler for selv tenker jeg. Personlig så har jeg lyst til å gå i lyse bukser, hvite jeans og blomstrete klær ol på våren og sommeren. Selvom mine lyse og hvite jeans fungerer helt fint nå også, så kommer jeg liksom over i en annen stemning når vi går mot høsten og jeg trives da best i litt andre, litt mørkere farger. Har mye lilla, burgunder, svart, grått, brunt, mørkerødt og mørkeblått på denne tida. Synes det matcher bedre til støvletter, jakker og kåper. Det har også en praktisk side da været ofte er vått og sølete og lyse bukser er vanskeligere å holde rene i denne årsiden. Anonymkode: 1a042...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå