Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Lockdown gjør fattige folk enda fattigere, og får meget store konsekvenser. Blandt annet frykter who at antallet fattige kommer til å tredobles som følge av lock down. Who anbefaler andre tiltak enn å stenge ned samfunn. Hvorfor,er det da flere land som stenger ned? Anonymkode: 24665...eba
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Sosialdarwinisme. Anonymkode: d5afe...cf4
Spurvugla Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Fordi de ikke har fått svakere tiltak til å fungere. Det har vi heldigvis i Norge, så vi har sluppet lockdown. Jeg håper og tror det fortsetter slik!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lockdown gjør fattige folk enda fattigere, og får meget store konsekvenser. Blandt annet frykter who at antallet fattige kommer til å tredobles som følge av lock down. Who anbefaler andre tiltak enn å stenge ned samfunn. Hvorfor,er det da flere land som stenger ned? Anonymkode: 24665...eba Fordi de må velge mellom flere onder. Helsevesenet er i landene som har gått til lockdown i ferd med å kollapse pga overarbeid, og da er tanken på overlevelse viktigere enn tanken på fattigdom. Det er bedre å overleve og bli fattig, enn å dø. Anonymkode: 22531...0f2
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Her ville jeg først ha sjekket hva interessene til de landene som betaler mest til WHO er. De anbefalte jo i januar å ikke slutte å reise til Kina, da mistet de min respekt. Anonymkode: 5edd8...5ec
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Du bør høre eller lese hele intevjuet. WHO sier ikke at lockdown ikke bør brukes, men en av legene sier det ikke bør være det primære virkemiddelet og at det har alvorlige konsekvenser. Det er nok de fleste enige i. Anonymkode: 616ad...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå