Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #1 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg forstår når det er klær i samme størrelse eller interiør som er i samme serie, men ting som pysj og puslespill, eller vaffeljern og telys? Og om man spør om det et mulig å kjøpe kun telysene, så er det fryktelig vanskelig. I dag så jeg «1 år gammel vaskemaskin og falske roser selges samlet 3000kr» er det en greie for å bli kvitt ting man ikke vil ha? Selg det sammen med noe alle vil ha? Anonymkode: 44af9...799
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Er vel mindre arbeid, spesielt med ting som skal pakkes og sendes i posten. Når annonser blir liggende lenge uten at man får solgt noe som helst, og det er noen som kan gi en ok pris for en av tingene, gir det mening å begynne å selge separat. Anonymkode: 68b17...6e3
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Slikt som klær hadde jeg solgt samlet og ikke en og en såfremt det ikke var dyre plagg. Jeg har annet å bruke tiden min på enn å sjekke hvem som svarer og ikke minst pakke inn og selge mange enkelt ting. Ja, det er mest praktisk for de som skal kjøpe å kjøpe enkelt ting, men for meg som skal selge blir det for mye tid jeg hadde brukt på ting jeg ikke ville bruke så mye tid på. Anonymkode: 93a80...a74
uhhuhher Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Det er Finns variant av den kjente butikken "Fisk og slips", typisk beliggende i hytteområder.
Spurvugla Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg vet ikke, kan ikke skjønne annet enn at det hindrer salg. Det er i hvertfall en av de tingene som irriterer meg grønn på Finn, jeg har ikke plass til oppbevaring av dill jeg ikke trenger, og ikke gidder jeg å styre med videresalg av ting jeg ikke trengte i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Lattterlig og foregår typisk på Finn. Som sagt; okej 4 spisestoler og 1 bord samlet, men virker som om enkelte ikke har skjønt greia med å selge ting samlet. Boikott fra meg når det ikke hører sammen i utgpkt. Anonymkode: baa96...53d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Slikt som klær hadde jeg solgt samlet og ikke en og en såfremt det ikke var dyre plagg. Jeg har annet å bruke tiden min på enn å sjekke hvem som svarer og ikke minst pakke inn og selge mange enkelt ting. Ja, det er mest praktisk for de som skal kjøpe å kjøpe enkelt ting, men for meg som skal selge blir det for mye tid jeg hadde brukt på ting jeg ikke ville bruke så mye tid på. Anonymkode: 93a80...a74 Nå var det ting som ikke hører sammen jeg mente da. Som vaskemaskin og plastikroser Anonymkode: 44af9...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå