Gå til innhold

Flørting med flere samtidig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble singel for noen mnd siden, så har 2 stk jeg har drevet å skrevet litt med. I går fikk jeg mld av han ene om jeg ville komme hjem til han å overnatte, men siden jeg har ungene måtte jeg si nei. Jeg vet at han er kun ute etter en engangsgreie, som er helt ok. Han er flott å se på, men hopper jeg i det blir det den ene gangen. Han andre jeg skriver med er mer stabil, og vi har en enighet om at ingen er ute etter forhold, men vi vil begge bli bedre kjent på andre måter 😛 har skrevet i noen uker med han, men har enda ikke skjedd noe. Så mitt spørsmål er av moral sort. Om jeg har en het natt med han første, er det da galt av meg i forhold til nummer to jeg skriver med? Bør jeg la være, gjør det meg løs, må jeg fortelle det til nummer to før vi evt gjør noe? Er ikke vant til å være singel ser dere, huff 

Anonymkode: 3dc66...309

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det både er riktig og bra å flørte med flere, date flere, og ha småforhold med flere, frem til en finner en å innlede et seriøst forhold med. Det handler om det å sortere ut de menn som bare er ute etter å bruke en, og de som er ute etter å investere i et seriøst forhold, menn som er noe å samle på.

Anonymkode: 6b6de...fac

Skrevet

Koser du deg? Godt å flørte med begge? Ikke slitsomt? Du har ikke blitt enig med verken nr.1 eller nr.2 om å være «eksklusive? Isåfall: nyt det. 

Nei, du er ikke løs!

Anonymkode: cdd15...441

Skrevet

Ja, det gjør deg løs. Men gjør som du vil. 

Anonymkode: 98ba4...2a5

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det gjør deg løs. Men gjør som du vil. 

Anonymkode: 98ba4...2a5

Er ikke noe som heter det. Man er fri til å nyte egen kropp som man vil

Anonymkode: 962bb...766

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...