Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Hvorfor er det slik at dersom man har høyere utdanning, god jobb, har en gutt og ei jente fra før og er nærmere 40 enn 30 så må alle anta at tredjemann en en stor obs! og ikke planlagt? Er lei av idiotiske kommentarer! Anonymkode: a6a2a...a85
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #2 Skrevet 25. oktober 2020 Trur ikke det har noe med alt det andre du nevner. Trur det generelt er antallet barn. Veldig mange får veldig høyt blodtrykk når det blir mer enn 2 😂😂😂 Det er min erfaring. 😂 Anonymkode: 06e4a...974
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Er de to eldste blitt ganske store før tredjemann kommer, og mor i tillegg nærmer seg 40 så er alle andre faktorer irrelevante. Ingen med vettet i behold velger å få barn nr 3 når de to første er selvgående. Jeg hadde aldri i verden orket det. Er selv 44 og koser meg med mine to barn og er mer enn fornøyd med, hadde følt det veldig urettferdig ovenfor dem å skulle startet på nytt nå. Anonymkode: ec696...2fc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #4 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg kan huke av på alle punktene i beskrivelsen din. Og aldri i verden om jeg hadde orket en runde to med barn. Så det handler sikkert om at det er en fjern tanke for andre i liknende situasjon. Hva andre måtte velge bryr jeg meg lite om altså. Anonymkode: 95324...e08
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #5 Skrevet 25. oktober 2020 Det har jeg aldri hørt om. Sikker på at du ikke omgås feil mennesker kanskje? Anonymkode: 858dd...f2e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #6 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg er nysgjerrig på hvor gamle barna dine er, HI? Dersom de feks er 7 og 9, kan jeg litt forstå at folk får «sjokk» om du nå venter nr 3. Anonymkode: f8094...116
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #7 Skrevet 25. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nysgjerrig på hvor gamle barna dine er, HI? Dersom de feks er 7 og 9, kan jeg litt forstå at folk får «sjokk» om du nå venter nr 3. Anonymkode: f8094...116 De eldste vil være 4 og 8 når mini kommer Anonymkode: a6a2a...a85
Gjest Skrevet 25. oktober 2020 #8 Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er de to eldste blitt ganske store før tredjemann kommer, og mor i tillegg nærmer seg 40 så er alle andre faktorer irrelevante. Ingen med vettet i behold velger å få barn nr 3 når de to første er selvgående. Jeg hadde aldri i verden orket det. Er selv 44 og koser meg med mine to barn og er mer enn fornøyd med, hadde følt det veldig urettferdig ovenfor dem å skulle startet på nytt nå. Anonymkode: ec696...2fc Det er vel tvert om en stor gave for de eldste at de får muligheten og gleden av å bli kjent med et yngre søsken, får den øvelsen i empati som det er å ta seg av et hjelpeløst vesen, og den avlastningen i fremtiden når de er flere om å passe aldrende foreldre.
Gjest Skrevet 25. oktober 2020 #9 Skrevet 25. oktober 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: De eldste vil være 4 og 8 når mini kommer Anonymkode: a6a2a...a85 Da passer det jo perfekt.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #10 Skrevet 25. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er de to eldste blitt ganske store før tredjemann kommer, og mor i tillegg nærmer seg 40 så er alle andre faktorer irrelevante. Ingen med vettet i behold velger å få barn nr 3 når de to første er selvgående. Jeg hadde aldri i verden orket det. Er selv 44 og koser meg med mine to barn og er mer enn fornøyd med, hadde følt det veldig urettferdig ovenfor dem å skulle startet på nytt nå. Anonymkode: ec696...2fc Nr. 3 var og er en gave! Jeg hadde endelig ro i kroppen til å virkelig kose meg i permisjonstiden. Nå om dagen herjer hormonene fritt i tenåringene mine og jeg er til tider verdens minst intelligente skapning (helt greit, husker den tiden selv). Da er det så kos med en seksåring som kommer luskende barbent over gulvet, smyger seg opp i sengen vår for å bli varm og med ønske om å lese en bok. Eller som med stor entusiasme mister første tann og nesten ikke får sove i spenning fordi tannfeen kommer. Så vettet var i godt behold da vi valgte å få nummer 3. Dine preferanser er helt ubetydelig for andres. Så rart at du får så mange kommentarer HI. Her var det bare glede og lykkønskninger da vi fikk nummer 3 under liknende omstendigheter. Anonymkode: 1eaed...adc
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #11 Skrevet 25. oktober 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: De eldste vil være 4 og 8 når mini kommer Anonymkode: a6a2a...a85 Men det er jo helt normalt. Da kan jeg ikke skjønne folks reaksjon. Min tanke er at de fleste blir litt matt av tanken på å begynne på an igjen når en nærmer seg 40. Men du har jo små barn i hus enda. Gratulerer med baby på vei 😃 Anonymkode: f8094...116
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #12 Skrevet 25. oktober 2020 Jeg nærmer meg 40, barna mine er 15 og 17, og jeg hadde virkelig fått panikk om jeg plutselig skulle vært gravid nå. Hvis du hadde fortalt meg at du var gravid, kan det være at jeg ikke ha hadde klart å holde mitt eget perspektiv utenfor, og reagert ut fra egen situasjon. Anonymkode: d0611...86c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #13 Skrevet 25. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nr. 3 var og er en gave! Jeg hadde endelig ro i kroppen til å virkelig kose meg i permisjonstiden. Nå om dagen herjer hormonene fritt i tenåringene mine og jeg er til tider verdens minst intelligente skapning (helt greit, husker den tiden selv). Da er det så kos med en seksåring som kommer luskende barbent over gulvet, smyger seg opp i sengen vår for å bli varm og med ønske om å lese en bok. Eller som med stor entusiasme mister første tann og nesten ikke får sove i spenning fordi tannfeen kommer. Så vettet var i godt behold da vi valgte å få nummer 3. Dine preferanser er helt ubetydelig for andres. Så rart at du får så mange kommentarer HI. Her var det bare glede og lykkønskninger da vi fikk nummer 3 under liknende omstendigheter. Anonymkode: 1eaed...adc Mine preferanser er vel stort sett like ubetydelig for andre som dine preferanse er 😉 Anonymkode: ec696...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå