Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Hei. Jeg har kjent på en kul i brystet en stund. Turte til slutt å dra til legen og ble henvist til mammografi og ultralydunderøkelse. Var på sykehuset og etter undersøkelsene fant legen flere cyster i brystene mine. Men det var en kul som han sa at så ut som en cyste, men den hadde en annen farge enn de med veske i. Han trodde kanskje at det var en cyste uten veske, men bestemte seg for å prøve å tappe den med en tynn sprøyte. Tror ikke han fikk ut noe særlig, så da sa han at han ville ta en biopsi også. Tok to prøver med et slikt apparat som lager en høy klikkelyd. Venter nå på svar på biopsien. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig. Er det andre som har opplevd noe lignende? Noen som har hatt en cyste uten veske, som de har tatt biopsi av? Anonymkode: f41ad...812
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hei. Jeg har kjent på en kul i brystet en stund. Turte til slutt å dra til legen og ble henvist til mammografi og ultralydunderøkelse. Var på sykehuset og etter undersøkelsene fant legen flere cyster i brystene mine. Men det var en kul som han sa at så ut som en cyste, men den hadde en annen farge enn de med veske i. Han trodde kanskje at det var en cyste uten veske, men bestemte seg for å prøve å tappe den med en tynn sprøyte. Tror ikke han fikk ut noe særlig, så da sa han at han ville ta en biopsi også. Tok to prøver med et slikt apparat som lager en høy klikkelyd. Venter nå på svar på biopsien. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig. Er det andre som har opplevd noe lignende? Noen som har hatt en cyste uten veske, som de har tatt biopsi av? Anonymkode: f41ad...812 Ja, jeg har flere. Ingen har væske i. Har tatt flere biopsier. Ingenting skummelt med noen av dem. Anonymkode: b5fba...933
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2020 #3 Skrevet 25. oktober 2020 Tusen takk for svar. Godt å høre at de oftest er ufarlige. Hi Anonymkode: f41ad...812
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå