Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #1 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg orker ikke mer og må komme meg vekk fra mannen. Ingen vold, rus eller utroskap, så det haster ikke på den måten, men jeg må ut for å puste. Men så nærmer det seg jul da. Jeg får nok ikke leilighet før 1 desember og jeg tenker på at det ødelegger hele adventstiden for barna. Gjør bruddet ekstra vondt. Men så kan jeg ikke flytte 1 januar heller, og da er vi plutselig i februar og det er 3-4 mnd til. Tanker? Anonymkode: 4a0fd...068
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #2 Skrevet 24. oktober 2020 For å ikke ødelegge julen for barna så ville jeg ha ventet til etter jul ja. Anonymkode: 39400...a46
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #3 Skrevet 24. oktober 2020 Ville ventet til noen dager uti januar for barnas skyld og ikke ødelagt hele julen for dem Anonymkode: 15e08...c4d
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #4 Skrevet 24. oktober 2020 Men du kan vel flytte i starten av januar. Anonymkode: 833c0...118
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #5 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg orker ikke mer og må komme meg vekk fra mannen. Ingen vold, rus eller utroskap, så det haster ikke på den måten, men jeg må ut for å puste. Men så nærmer det seg jul da. Jeg får nok ikke leilighet før 1 desember og jeg tenker på at det ødelegger hele adventstiden for barna. Gjør bruddet ekstra vondt. Men så kan jeg ikke flytte 1 januar heller, og da er vi plutselig i februar og det er 3-4 mnd til. Tanker? Anonymkode: 4a0fd...068 Du kan vel ha ny plass fra 1 januar og flytte etter det Anonymkode: 15c54...198
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #6 Skrevet 24. oktober 2020 Ville helt klart ventet til etter jul ja, barna skal ikke resten av livet forbinde adventstiden med flytting, brudd og alt som hører med. Anonymkode: b0143...18c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #7 Skrevet 24. oktober 2020 Ville gjort det med en gang. Så kan dere forbrede barna i god tid. Regner med at dere må prate mye og har mye å ordne før du flytter. Trenger jo ikke lage noe drammatikk rundt det . Anonymkode: 42884...b5b
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #8 Skrevet 24. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ville gjort det med en gang. Så kan dere forbrede barna i god tid. Regner med at dere må prate mye og har mye å ordne før du flytter. Trenger jo ikke lage noe drammatikk rundt det . Anonymkode: 42884...b5b Mener du å fortelle det med en gang eller flytte med en gang? Jeg får ikke ev leilighet før 1 desember og det er jo midt i advent og jul... Det blir nok ikke så mye prat og ting å ordne, vi har ganske separate liv allerede hi Anonymkode: 4a0fd...068
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2020 #9 Skrevet 24. oktober 2020 Jeg ville ventet til rundt 1015 januar, for barnas skyld, ikke ødelegg hele jula for dem og bestemmer du deg for det, må du la barna få bestemme hvor de vil være i år Anonymkode: b0651...9ff
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #10 Skrevet 26. oktober 2020 På 24.10.2020 den 15.20, Anonym bruker skrev: Mener du å fortelle det med en gang eller flytte med en gang? Jeg får ikke ev leilighet før 1 desember og det er jo midt i advent og jul... Det blir nok ikke så mye prat og ting å ordne, vi har ganske separate liv allerede hi Anonymkode: 4a0fd...068 Ville fortalt det nå. Kan dere ikke feire sammen i år for ungenes skyld og for at overgangen skal bli litt lettere for dem? Hvor gamle er barna? Anonymkode: 42884...b5b
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #11 Skrevet 26. oktober 2020 Jeg går litt motsatt vei, at siden dette tydeligvis er et veldig dårlig forhold så er det gjerne bedre å bare komme seg ut. Har du sted å flytte til 1. desember, så kan nettopp alt som skjer med adventstiden og alt man da gjør av forberedelser til jul være med på å hjelpe ungene til å "bo seg inn" i nytt hjem raskere enn om dere flytter etter julen, hvor tomrommet da ofte blir større. Så kan heller du og eksen se om dere ev. kan greie å feire jul sammen i år likevel, for barnas skyld. Anonymkode: 5cad5...a52
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2020 #12 Skrevet 26. oktober 2020 Det er bare oktober. Hvis du er sikker synes jeg bare du skal hoppe i det. Vondt fpr ungene blir det sikkert uansett men det kan bli koselig til jul uansett. Snakk med mannen og bli enige om hvordan dere gjør det, men du trenger ikke vente. Anonymkode: 9756d...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå