Gå til innhold

Tråden om bursdagsfeiring,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ble den slettet eller er den nede for moderering? 

Anonymkode: 2868f...2a8

Hvilken av bursdagstrådene tenkte du på? Tror ikke noen av de er borte

Anonymkode: 0ace2...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at den har blitt skjult pga en større mengder rapporter. Jeg skal få gått over rapportene nå også åpner jeg den opp når jeg har ryddet ferdig :)

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Admin skrev:

Det ser ut til at den har blitt skjult pga en større mengder rapporter. Jeg skal få gått over rapportene nå også åpner jeg den opp når jeg har ryddet ferdig :)

Admin

👍

Anonymkode: 2868f...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Admin skrev:

Det ser ut til at den har blitt skjult pga en større mengder rapporter. Jeg skal få gått over rapportene nå også åpner jeg den opp når jeg har ryddet ferdig :)

Admin

Det hjelper ikke å "rydde" i denne tråden, den må slettes, da den er klart og alvorlig brudd på minst to forumregler:

* Negativ omtale av barn, og omtale av kjendisers barn ved navn. Barn har et særskilt vern både i norsk lov og i Vær varsom-plakaten. Uavhengig av hvordan andre velger å omtale sine egne eller andres barn, har vi i Egmont Publishing et selvstendig ansvar for hva som publiseres på våre plattformer. På foreldeforumet vil omtale av barn bli moderert strengt. Bruk av barns navn er ikke tillatt. Negativ omtale av barns utseende, helse eller generelt barns livsførsel er ikke tillatt. Denne beslutningen er tatt av Egmont Publishing.

* Identifisering av privatpersoner og annen gjenkjennbar informasjon av utenforstående er ikke tillatt, heller ikke oppfordring til identifisering av personer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov.

 

Her har mor lagt ut så mye informasjon om barnet, fødselsdato, masse detaljer som lett kan identifisere barnet, og mye om barnets følelser. De som kjenner denne familien, eller dette barnet har ingen problemer med å kjenne igjen historien! Og det verste er at dette barnet risikerer å sitte og lese som seg selv og mors utlevering av barnets liv og følelser på nett, på en måte som klart identifiserer barnet for de som kjenner dem eller kjenner til dem.

Slett denne tråden!

Anonymkode: e4ae5...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...