Gå til innhold

Shit! 25.000 i utgifter på katten i år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dyr fyr..

Vi har forsikring, men når man står i det så dekker den jo ikke det ene og det andre og det tredje.

Katten har fått tannsykdom som medfører behov for trekking, og vi har også måttet ta generell helsesjekk med blodprøver, røntgen osv. 

Det å ha dyr er virkelig ikke for dem med trang økonomi. Men kjenner på at vi ikke er velstående nok vi heller. Betaler selvsagt, men det gjør et realt innhogg i økonomien.

Tenk i USA hvor dette gjelder mennesker også 😱

Anonymkode: 4ac44...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verdt de ekstra kronene i året å ha en forsikring som dekker alt...

Kjøpte valp i fjor og sjekket grundig alle selskapene, og det er ganske stor forskjell på hva de faktisk dekker.

Anonymkode: 90906...dfd

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er verdt de ekstra kronene i året å ha en forsikring som dekker alt...

Kjøpte valp i fjor og sjekket grundig alle selskapene, og det er ganske stor forskjell på hva de faktisk dekker.

Anonymkode: 90906...dfd

Jeg må nok sjekke, dobbeltsjekke og trippelsjekke. Kan hende det finnes noen smutthull i forsikringen også.

Jeg har faktisk trodd at vi hadde en veldig god forsikring, men denne gangen viste det seg at den dekker minimalt.. 

Egentlig dekker den inntil 45.000 i dyrlegeutgifter per år.. men så dekker den ikke det når alderen er sånn, og ikke ditt når månen går ned i vest osv.. 

HI

Skrevet

Kan anbefale AniPlan fra Anicura, der er det mye å spare 😊

Anonymkode: a11bf...06e

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må nok sjekke, dobbeltsjekke og trippelsjekke. Kan hende det finnes noen smutthull i forsikringen også.

Jeg har faktisk trodd at vi hadde en veldig god forsikring, men denne gangen viste det seg at den dekker minimalt.. 

Egentlig dekker den inntil 45.000 i dyrlegeutgifter per år.. men så dekker den ikke det når alderen er sånn, og ikke ditt når månen går ned i vest osv.. 

HI

Hvilket forsikringsselskap har dere? 

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan anbefale AniPlan fra Anicura, der er det mye å spare 😊

Anonymkode: a11bf...06e

Takk for tips! Skal sjekke. 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...