Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Gutten brukte de ute ein gong det var ein del regn. De blei våte og sandete oppi (mandag). Har stått på badegulvet men er enda litt fuktige og nå lukter de forferdelig. Går det ann å vaske de i maskin. Skoa er ganske nye. Anonymkode: b6a23...fdc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Hvilket merke? Viking går fint. Ecco og. Men kun på rolig program og helst med andre ting inni. Pony går ikke, har jeg erfart. Anonymkode: b8cc6...94c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket merke? Viking går fint. Ecco og. Men kun på rolig program og helst med andre ting inni. Pony går ikke, har jeg erfart. Anonymkode: b8cc6...94c Superfit 🤔 Anonymkode: b6a23...fdc
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 De fleste går i vaskemaskinen. Stapp de fulle av avispapir etterpå, bytt papir etter en time. Så i skotørker, hvis ikke vil de lukte igjen fordi de tørker for sent. Anonymkode: e5db0...ed6
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #5 Skrevet 23. oktober 2020 Jeg ville prøvd. Alternativet er jo å eventuelt bruke dem slik de er (stinkende), eller kaste dem. Prøv, du. Anonymkode: b8cc6...94c
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #6 Skrevet 23. oktober 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: De fleste går i vaskemaskinen. Stapp de fulle av avispapir etterpå, bytt papir etter en time. Så i skotørker, hvis ikke vil de lukte igjen fordi de tørker for sent. Anonymkode: e5db0...ed6 Har ikkje skotørker for den forrige me hadde tok nesten fyr.🤔 HI Anonymkode: b6a23...fdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå