Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #1 Skrevet 23. oktober 2020 Skal feire bursdag i morgen til jenta som blir 6 år og lurer på om noen har noen morsomme forslag til bursdagsleker som passer den alderen?🧐 Det er en stille og rolig gjeng så jeg ser for meg at jeg må sette de litt igang😅 Anonymkode: e74f6...b81
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #2 Skrevet 23. oktober 2020 Pinata, send pakken. Anonymkode: 25a6e...2db
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #3 Skrevet 23. oktober 2020 Her har hvit papirduk som kan tegnes på vært populært, det samme med perlelaging. Kjøpte en haug med perler bl.a på Biltema og strikk til å tre på, og satte rundt på bordet. De satt evig lenge og lagde kjeder og armbånd. Ellers har det også vært populært å pynte sin egen muffins, og også iskiosk. Alle fikk kuleis i et beger også var det boller med allverdens de kunne ta på, kakestrøssel, sauser, minimarshmallows, nonstop osv. Anonymkode: 7c8d1...a8a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2020 #4 Skrevet 23. oktober 2020 Vi pleier å ha flasketuten peker på ved gaveåpning, adjektivfortelling, hviskelek, mimeleker, alias, sånn morderlek hvor en er morder og prikker på ryggen og en er detektiv (litt usikker på hva den heter)... Har også hatt sånn mumielek hvor man er forskjellige lag og skal kle inn en i dopapir fortest mulig, lakrissnøre man skal spise fortest med hendene bak på ryggen, smake på forskjellige mat med bind for øynene og gjette hva det er, danselek med musikk som stopper, musikkquiz.. Også har vi fiskedam til godteposene 😊 Vi rekker ikke alt på en bursdag altså, men dette er leker vi har byttet på å hatt i våre barnebursdager 😊 Anonymkode: f71a7...474
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå