GĂ„ til innhold

Bursdag🍿

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire bursdag i morgen til jenta som blir 6 Ă„r og lurer pĂ„ om noen har noen morsomme forslag til bursdagsleker som passer den alderen?🧐

Det er en stille og rolig gjeng sĂ„ jeg ser for meg at jeg mĂ„ sette de litt igang😅

Anonymkode: e74f6...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinata, send pakken.

Anonymkode: 25a6e...2db

Skrevet

Her har hvit papirduk som kan tegnes pÄ vÊrt populÊrt, det samme med perlelaging. KjÞpte en haug med perler bl.a pÄ Biltema og strikk til Ä tre pÄ, og satte rundt pÄ bordet. De satt evig lenge og lagde kjeder og armbÄnd.

Ellers har det ogsÄ vÊrt populÊrt Ä pynte sin egen muffins, og ogsÄ iskiosk. Alle fikk kuleis i et beger ogsÄ var det boller med allverdens de kunne ta pÄ, kakestrÞssel, sauser, minimarshmallows, nonstop osv.

Anonymkode: 7c8d1...a8a

Skrevet

Vi pleier Ă„ ha flasketuten peker pĂ„ ved gaveĂ„pning, adjektivfortelling, hviskelek, mimeleker, alias, sĂ„nn morderlek hvor en er morder og prikker pĂ„ ryggen og en er detektiv (litt usikker pĂ„ hva den heter)... Har ogsĂ„ hatt sĂ„nn mumielek hvor man er forskjellige lag og skal kle inn en i dopapir fortest mulig, lakrissnĂžre man skal spise fortest med hendene bak pĂ„ ryggen, smake pĂ„ forskjellige mat med bind for Ăžynene og gjette hva det er, danselek med musikk som stopper, musikkquiz.. OgsĂ„ har vi fiskedam til godteposene 😊 Vi rekker ikke alt pĂ„ en bursdag altsĂ„, men dette er leker vi har byttet pĂ„ Ă„ hatt i vĂ„re barnebursdager 😊

Anonymkode: f71a7...474

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...